دریافت کارنامه دانش آموزان از سایت پادا یا مای مدیو؟-راهبرد معاصر

دریافت کارنامه دانش آموزان از سایت پادا یا مای مدیو؟

چگونگی دریافت کارنامه دانش آموزان با کد ملی در سایت مای مدیو را شرح داده ایم،همچنین نکات مهمی که در دریافت کارنامه دانش آموزان از سایت مای مدیو باید رعایت شود
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۳ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 14
کد خبر: ۱۹۹۴۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

به گزارش راهبرد معاصر, چگونگی دریافت کارنامه دانش آموزان با کد ملی در سایت مای مدیو را شرح داده ایم،همچنین نکات مهمی که در دریافت کارنامه دانش آموزان از سایت مای مدیو باید رعایت شود

 

images_1692006005_64d9f6758a0fe.jpg

در این مقاله چگونگی دریافت کارنامه دانش آموزان با کد ملی در سایت مای مدیو را می خوانید، همچنین نکات مهمی که در دریافت کارنامه دانش آموزان از سایت مای مدیو لازم است بدانید را به زبان ساده آموزش داده ایم.

 

دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی پادا 

سایت کارنامه برای همه پایه ها در مدارس کل کشور تغییر کرده، دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی از طریق پادا نیست و در حال حاضر دانش آموزان می توانند در سایت مای مدیو کد ملی را وارد کرده و کارنامه دریافت کنند.

سایت دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی برای تمام دانش آموزان در تمام مقاطع تحصیلی بصورت یکپارچه در "پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش" انجام می شود. این سامانه تنها سامانه رسمی و مرجع برای دریافت کارنامه دانش آموزان است، بنابریان به هیج عنوان دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی پادا انجام نمی شود و همه دانش آموزان لازم است برای دریافت کارنامه به مای مدیو مراجعه کنند.

images_1692007361_64d9fbc1e544d.jpg

دریافت کارنامه از سایت پادا یا مای مدیو؟

با تغییرات به وجود آمده در نحوه دریافت کارنامه مدارس این سوال مطرح است، دریافت کارنامه با کد ملی از سایت پادا یا مای مدیو انجام می شود؟ در پاسخ باید بگوییم که سایت پادا کاملا غیر فعال شده و دریافت کارنامه از سایت پادا انجام نمی شود؛ امکان دریافت کارنامه برای تمام مقاطع و پایه ها فقط از طریق سایت مای مدیو امکانپذیر است. سایت مای مدیو یا همان پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش، به صورت یکپارچه برای ارائه خدمات به دانش آموزان، فرهنگیان و والدین و سایر گروه ها راه اندازی شده، این سامانه به نشانی my.medu.ir بوده و تنها مرجع رسمی دریافت کارنامه می باشد. از سال 1402 به بعد دریافت کارنامه از سایت پادا انجام نمی شود.

 

 دریافت کارنامه دانش آموزان چگونه است؟

در این قسمت توضیح داده ایم که دریافت کارنامه دانش آموزان چگونه است؟ با مطالعه این قسمت به راحتی می توانید فرآیند دریافت کارنامه دانش آموزان از سایت مای مدیو را انجام دهید:

  1. برای دریافت کارنامه دانش آموزان ابتدا وارد سایت مای مدیو به نشانی my.medu.ir شوید یعنی در مرورگر اینترنتی خود آدرس سایت را تایپ و جستجو کنید:
  2. بعد از ورود به سایت، نقش"دانش آموز" را انتخاب کرده، کد ملی و سریال شناسنامه را وارد کنید، سپس کد امنیتی را درج نمایید و روی گزینه "ورود" کلیک نمایید تا به پنل شخصی خود وارد شوید.
  3. در پنل شخصی خود روی عبارت"دریافت کارنامه" کلیک نمایید تا بتوانید به راحتی کارنامه دانش آموز را دریافت کنید.
  • برای دریافت کارنامه دانش آموزان نیاز به اطلاعات خاصی ندارید تنها با کد ملی و سریال 6 رقمی شناسنامه می توانید دریافت کارنامه را انجام دهید.

نکات مهم در رابطه با دریافت کارنامه عبارت اند از:

  1. دریافت کارنامه دانش آموزان در سایت پادا نیست، بلکه در سال های اخیر دریافت کارنامه دانش آموزان از سایت مای مدیو با کد ملی انجام می شود.
  2. دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی در پادا انجام نمی شود یعنی برای دریافت کارنامه نیاز به رمز پادا هم ندارید تنها با کد ملی در مای مدیو می توانید کارنامه را دریافت کنید.

 

جمع بندی

در این مقاله شرح داده ایم که دریافت کارنامه با کد ملی پادا نیست، بلکه دریافت کارنامه از سایت مای مدیو انجام می شود، همچنین توضیح داده ایم که دریافت کارنامه دانش آموزان چگونه است؟ و چطور با کد ملی در سایت مای مدیو می توانید به راحتی کارنامه دانش آموزان را دریافت کنید.

 

 

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حدیث
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
0
0
خوب
امیرعلی ثابتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
0
0
کارنامه
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار