نماینده مجلس: به قیمت بلیت هواپیما و اتوبوس در ایام اربعین نظارت دقیق شود-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

نماینده مجلس: به قیمت بلیت هواپیما و اتوبوس در ایام اربعین نظارت دقیق شود

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس گفت: تصمیمات لازم درباره تعیین قیمت بلیت هواپیما و اتوبوس برای زوار اربعین اتخاذ شده و به اجرای این تصمیات باید نظارت دقیق شود تا مشکلی برای زائران ایجاد نشود.
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۳ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 August 26
کد خبر: ۲۰۱۳۴۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ بهروز محبی نجم آبادی عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی  با اشاره حضور مردم در پیاده روی اربعین گفت: تصمیمات لازم درباره تعیین قیمت بلیت هواپیما و اتوبوس برای زوار اربعین اتخاذ شده است و این تصمیات باید به درستی اجرا شود تا مشکلی برای زائران ایجاد نشود.

 

وی ادامه داد: همه مسئولان مربوطه باید اهتمام لازم را داشته باشند تا سوء استفاده کنندگان مجال سودجویی و فرصت طلبی در ایام اربعین نداشته باشند و تصمیم اتخاذ شده درباره هزینه حمل و نقل باید به طور دقیق در ایام اربعین اجرا شود.

 

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: هیچگونه تعللی از سوی مسئولان مربوطه در اجرای تصمیمات گرفته شده درباره هزینه حمل و نقل زوار اربعین پذیرفته نیست و همه باید به طور جد مراقبت‌های لازم را در این حوزه داشته باشند.

 

محبی نجم آبادی خاطرنشان کرد: راهپیمایی اربعین همایش بزرگ امت اسلام و یک رستاخیز بزرگ مردمی است که ظرفیت‌های بزرگ فرهنگی در آن وجود دارد./تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار