تمرچین و باشماق همچنان خلوتترین پایانه‌های مرزی-راهبرد معاصر

تمرچین و باشماق همچنان خلوتترین پایانه‌های مرزی

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: با توجه به تصاویر دوربین های مرکز مدیریت راه ها و وضعیت ترافیکی جاده ها، زائران اربعین حتما از پایانه های مرزی تمرچین و باشماق استفاده کنند.
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۶ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 August 27
کد خبر: ۲۰۱۶۷۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ ایمان محرابی نیا گفت: در حال حاضر حجم زائران ورودی به مرز تمرچین، شلمچه، خسروی، باشماق در مقایسه با سایر مرزها بسیار کمتر است و تردد از این مرزها روان تر انجام می شود.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور، مسافران حتما از ناوگان شخصی برای تردد به سمت مرزها استفاده کنند و آخرین وضعیت ترافیکی راه ها را هم از طریق سامانه ۱۴۱ مطلع شوند.

او می‌گوید:همزمان با آغاز به کار قرارگاه اربعین‌حسینی، از چهار سامانه صفحه ویژه اربعین حسینی سایت ۱۴۱، سامانه مدیریت ناوگان راهداری مجهز به ردیاب با قابلیت رصد لحظه‌ای ناوگان حمل و نقل بین شهری اعزامی به مرزهای کشور، سامانه داده کاوی پلاک خوان (داپ) و سامانه شاخص های وضعیت ترافیکی رونمایی شده است.

گفتنی است سامانه مدیریت ناوگان راهداری مجهز به ردیاب با قابلیت رصد لحظه‌ای ناوگان حمل و نقل راهداری، امکان نمایش مشخصات وسایل نقلیه و راننده بر روی نقشه و موقعیت مکانی را دارد./باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده