پشت پرده شکایت استقلال و پرسپولیس از سپاهان/ نتایج تیم اصفهانی ۳-۰ می‌شود؟-راهبرد معاصر

پشت پرده شکایت استقلال و پرسپولیس از سپاهان/ نتایج تیم اصفهانی ۳-۰ می‌شود؟

آیا بازی‌های تیم سپاهان در ۴ هفته گذشته لیگ برتر ۳ بر صفر به سود حریفان تمام خواهد شد؟!
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۲ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 September 03
کد خبر: ۲۰۲۶۲۵

به گزارش راهبرد معاصر، پس از شکست مقابل سپاهان در استادیوم نقش جهان، باشگاه استقلال اعلام کرد که به دلیل عدم رعایت قوانین نقل و انتقالاتی از سپاهان شکایت کرده است. شکایت استقلال از آن جهت اهمیت داشت که پیش از این مهدی تاج اعلام کرده بود در صورت شکایت و احراز آن در موارد نقل و انتقالاتی، نتیجه بازیهای تیم محکوم به سه هیچ تغییر می‌کند.

 

در پی این شکایت، باشگاه پرسپولیس نیز به استقلال پیوست و حالا هر دو با شکایت از سپاهان خواستار تغییر نتایج این تیم شدند! با اعلام رضا درویش، پرسپولیس نیز به استقلال پیوسته و خواستار تغییر نتایج تیم صدرنشین لیگ برتر است. آنطور که مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به سوالی پیرامون که مصّر است تا این پرونده را به سرانجام برساند، گفت: ما نه، فدراسیون و کمیته انضباطی باید مصّر باشند.

 

در همین ارتباط یک منبع موثق و نزدیک به فدراسیون فوتبال به خبرورزشی گفت: نتایج ۴ بازی گذشته تیم سپاهان در لیگ برتر، ۳ بر صفر به سود حریفان تمام نخواهد شد. این اقدام کل لیگ برتر را به هم ریخته و وضعیت نابه سامانی در مسابقات ایجاد خواهد کرد بنابراین چنین حکمی از سوی کمیته انضباطی صادر نخواهد شد. البته سپاهان اصفهان نیز نمی تواند از عیسی آل کثیر و برایان دابو هافبک بورکینافاسویی خود در لیگ برتر استفاده کند و این دو بازیکن آزاد خواهند شد. با این حساب سپاهان فقط قادر نخواهد بود از ازنی دو بازیکن استفاده کند اما ۴ پیروزی و ۱۲ امتیاز کسب شده صدرنشین لیگ برتر به قوت خود باقی خواهد ماند./ خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده