عنایتی: حریف اصلی ما ازبکستان است-راهبرد معاصر

عنایتی: حریف اصلی ما ازبکستان است

سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: گام نخست را محکم برداشتیم اما موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم که این ناراحت کننده است و امیدوارم در بازی مقابل ازبکستان شاهد عملکرد بهتری از تیم ایران باشیم.
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۵ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 September 06
کد خبر: ۲۰۳۰۶۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ رضا عنایتی پس از برتری ۳ بر صفر تیم فوتبال امید ایران مقابل هنگ‌کنگ تاکید کرد: بازی اول در هر تورنمنتی سخت است اما خدا را شاکریم که توانستیم گام نخست را محکم برداریم هر چند موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم که خوب نیست و در بازی اصلی خودمان برابر ازبکستان باید این موضوع را جبران کنیم.

وی ادامه داد: بازی دوم ما برابر افغانستان است اما سخت‌ترین دیدار ما مقابل میزبان(ازبکستان) خواهد بود. شرایط جدول با فرمول خاصی همراه است و تیم اول صعود می‌کند، باید همه شرایط را رصد کنیم تا به مشکل نخوریم. در حد توانمان حریفان را آنالیز کرده‌ایم، امروز بعد از بازی فرصت شد تا نیمه دوم بازی ازبکستان و افغانستان را از نزدیک تماشا کنیم و تا حدودی با نحوه بازی این ۲ تیم آشنایی پیدا کردیم.

او خاطر نشان کرد: همه چیز خوب است و شادابی بچه‌ها ستودنی است اما چند اتفاق غافلگیرکننده هم داشتیم. ۳ ساعت قبل بازی متوجه شدیم آریا برزگر و علیرضا باویه نمی‌توانند بازی کنند و موضوع به دوره قبلی بازی‌ها باز می‌گشت. از سویی دیگر اسلامی هم سرماخوردگی داشت اما نفرات جایگزین فوق‌العاده کار کردند و نشان دادند این موضوع را به خوبی درک کرده‌اند که چه شرایطی داریم. نرفتن به المپیک پس از ۴۸ سال بار سنگینی است که روی دوش این بچه‌ها قرار دارد و تلاش همه مجموعه این است که آن خاطره‌ها را پاک کرده و جواز حضور در این رویداد را به دست بیاوریم.

عنایتی گفت: به دنبال بهانه نیستیم و باید تلاش کنیم هر چند ازبکستان از میزبانی‌ خود به بهترین شکل استفاده می‌کند، به عنوان مثال زمین بازی امروز ما از نظر ابعاد کوچک بود و با توجه به این که به زمین آب نداده بودند، سفت هم بود و کار را سخت می‌کرد. این طبیعی است، استادیومی که میزبان در آن بازی می‌کرد فوق‌العاده شیک بود و چمن خوبی هم داشت./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده