شوک بزرگ کمیته انضباطی به سپاهان-راهبرد معاصر

شوک بزرگ کمیته انضباطی به سپاهان

کمیته انضباطی فدراسیون رای خود را درباره باشگاه سپاهان صادر کرد که نکات جالبی دارد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۳ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 September 13
کد خبر: ۲۰۳۸۹۶

به گزارش راهبرد معاصر، حکم صادرشده از سوی کمیته انضباطی کاملا به ضرر سپاهان بوده و رای به کسر ۴ امتیاز از این تیم در جدول لیگ و همچنین جریمه ۴۰میلیارد تومانی(!) این باشگاه داده است. البته که طبق این حکم باشگاه سپاهان باید قرارداد ۶ بازیکن خود را هم اصلاح کند تا شامل جرایم و تنبیهات بعدی نشود!

 

سپاهان برای قرارداد آل‌کثیر و ثبت آن با بحران حقوقی روبه‌رو شده و حالا باید قرارداد رضا اسدی، سیدپیام نیازمند، هادی محمدی، رضا شکاری، کاوه رضایی و احسان پهلوان را اصلاح کند تا جرایم دیگر برایش درنظر گرفته نشود!

 

جزییات ایرادهای واردشده به قرارداد بازیکنان سپاهان: ۱-مبلغ قرارداد دو بازیکن ارزی است و این در حالی است که قانون جدید اجازه قرارداد ارزی با بازیکنان ایرانی را نمی‌داد. ۲-مالیات هر شش بازیکن را باشگاه سپاهان برعهده گرفته که خلاف قوانین است. ۳-رقم قراردادها در فصل بعدی بیش از ۲۵ درصد اضافه شده است؛ در این بخش کمیته انضباطی توضیح داده که رقم قرارداد ۶ بازیکن نامبرده در فصل آینده بدون لحاظ آپشن‌ها بالغ بر ۲هزار و ۳۰۰میلیارد ریال (۲۳۰میلیارد تومان) است! ۴-هزینه کارگزاری هر ۶ بازیکن را باشگاه سپاهان برعهده گرفته و غیرقانونی است؛ در این بخش توضیح داده شده که مبلغ ۱۷میلیارد تومان از قرارداد احدی از بازیکنان توسط باشگاه در فصل آینده به کارگزار پرداخت می‌شود. ۵- بند ۲۸ دستورالعمل نقل و انتقالاتی که شامل در نظر گرفتن جریمه سقوط به دسته پایین‌تر است در قراردادها در نظر گرفته نشده است.

 

باشگاه سپاهان علاوه بر کسر ۴ امتیاز در فصل جاری مسابقات به پرداخت مبلغ ۴۰میلیارد تومان جریمه نقدی و همچنین اصلاح قراردادهای ۶ بازیکن مورد گزارش مطابق با مفاد دستورالعمل‌های مذکور محکوم شده است!

 

توجه: سپاهان حتی قادر نیست به کسر امتیاز اعتراض کند و در استیناف برای جریمه ۴۰ میلیارد تومانی فقط حق اعتراض دارد./ فرهیختگان

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار