سه پیشنهاد جلسه اضطراری شورای سنجش و پذیرش دانشجو به شورای عالی انقلاب فرهنگی جزییات و ساعت طرح ترافیک از ۱۶ فروردین ۱۴۰۴ روش‌های پرداخت زکات فطره اعلام شد ممنوعیت تردد کلیه وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران از دقایقی قبل آغاز ثبت نام میهمانی و انتقال دانشجویان از ۱۵ فروردین صدور حکم سنگین برای ۹ متهم فساد در شورای شهر سردشت تدوین اساسنامه مدارس مجازی/ برنامه وزارت آموزش و پرورش در حوزه هوش مصنوعی ورود سامانه بارشی از شمال غرب و غرب کشور امروز و فردا چطور با ChatGPT عکس‌هایمان را به سبک انیمیشن‌های استودیو «جیبلی» درآوریم؟ ۵۰۵ جانباخته و ۱۲ هزار مجروح در ابتدای طرح نوروزی در کشور سازمان نظام پرستاری: کمبود ۱۰۰ هزار پرستار در بیمارستان‌های کشور مرکز مدیریت راه‌های کشور: تردد ۲۱.۶ میلیون خودرو در موج اول سفر‌های نوروزی برخورد قضایی با عوامل انتشار کلیپ خارج از شئون از یک کنسرت تشریح وضعیت ترافیکی جاده‌ها و محور‌های مسدود در روز جمعه ۸ فروردین هواشناسی ایران امروز ۱۴۰۴/۱/۸؛ بارندگی و وزش باد در ۱۱ استان

رقابت تیک‌تاک با فروشگاه‌های اینترنتی آمریکا

شرکت تیک تاک با ارائه تخفیف‌های بالا در تلاش است تا نظر خریداران را به بازار آنلاین جدید خود جلب کند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۴ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 September 18
کد خبر: ۲۰۴۴۵۴

به گزارش راهبرد معاصر، بلومبرگ گزارش می‌دهد که تیک تاک تلاش خواهد کرد تا بازار آنلاین جدید خود، (تیک تاک شاپ) را با تأمین مالی تخفیف‌های سنگین برای فصل خرید تعطیلات که از 27 اکتبر(6آبان) آغاز می‌شود، تقویت کند. طبق گزارش ها، این سایت ویدیوی اجتماعی امیدوار است که با یارانه دادن به تخفیف های 50 درصدی، بتواند جایگاهی در میان خریداران تعطیلات ایالات متحده پیدا کند، خریدارانی که هر ساله در ماه نوامبر(آبان-آذر) فروش زیادی را در خرده فروشی هایی مانند آمازون و والمارت به دست می آورند.

 

بلومبرگ نوشت که سخنگوی تیک تاک این برنامه‌ها را تأیید کرده است، معاملات رسمی جمعه سیاه در 23 نوامبر (3آذر) آغاز می‌شود و معاملات برای دوشنبه مجازی از 28 نوامبر(8آذر) تا 30 نوامبر(10آذر) ادامه دارد.

 

این شرکت هفته گذشته فروشگاه خود را در ایالات متحده راه اندازی کرد و یک برنامه وابسته را برای سازندگانی که محصولات را از طریق ویدیوها می فروشند راه اندازی کرد. طبق گزارش ها، این شرکت امیدوار است امسال محصولاتی به ارزش 20 میلیارد دلار را به سراسر جهان منتقل کند و تعطیلات بخش بزرگی از آن خواهد بود. از این گذشته، مردم ایالات متحده تنها در طول جمعه سیاه و دوشنبه سایبری سال گذشته بیش از 20 میلیارد دلار آنلاین هزینه کردند.

 

تیک‌تاک خرید آنلاین را از طریق مجموعه‌ای از ویژگی‌ها در برنامه اصلی خود به ارمغان می‌آورد و امیدوار است که موفقیت پلتفرم‌های آسیایی «تمو» را تکرار کند. بیش از 150 میلیون کاربر تیک‌تاک در ایالات متحده اکنون می‌تواند ویدئوها و جریان‌های زنده را با پیوندهایی برای خرید اقلام در فید خود تماشا کنند، این ویژگی ابزارهایی را به سازندگان محتوا، برندها و بازرگانان ارائه می‌دهد تا محتوای قابل خرید ایجاد کنند. ویژگی‌های جدید شامل یک تب فروشگاه است که در آن کسب‌وکارها می‌توانند محصولات خود را با راه‌حل‌های امکان پرداخت ارائه‌شده توسط تیک‌تاک نمایش دهند. این شرکت رسانه‌های اجتماعی گفته که خدمات خرید خود را با پلتفرم‌های شخص ثالث مختلف مانند شاپیفای، سیلفورس و زندسک یکپارچه کرده است.

 

بازار آنلاین تیک‌تاک در کشورهایی مانند تایلند، ویتنام، مالزی، فیلیپین، سنگاپور و بریتانیا در دسترس است./ فارس

ارسال نظر