جزئیات اجرای طرح کارت معلم و مزایای جانبی فرهنگیان آموزش و پرورش  جزئیات جلسه علنی پرونده کلاهبرداری «موبایل استقلال» با ۴۰۰۰ مال باخته / شاکیان چه گفتند؟ موارد منع استخدام دانشجومعلمان ١۴٠۴ میانگین معدل دانش‌آموزان کشور؛ زنگ خطر برای آموزش ایران ابراز نگرانی از افزایش انتقال اچ‌آی‌وی و هپاتیت در پی رواج تتو و پرسینگ استرداد کلاهبردار ۱۶۴ هزار دلاری به کشور آخرین اخبار تعطیلی پنجشنبه ادارات/ تعطیلی پنجشنبه ها از کی اجرا می شود؟ سردی زودهنگام پاییز/ کاهش محسوس دما در شش استان کشور تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۴ لغو شد؟  مدارس خوزستان تعطیل شد؛ تاخیر در آغاز به کار ادارات ۶ شهرستان گزینه نهایی هیات امنا برای ریاست دانشگاه آزاد مشخص شد توضیحات وزارت آموزش و پرورش درباره اجباری شدن پیش دبستانی مجوز استخدام ۶۳۵ عضو هیأت علمی پیمانی صادر شد اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۴ اعلام شد تاریخ جایزه صلح نوبل ۲۰۲۵ نتایج المپیاد دانشجویی ۱۴۰۴

رقابت تیک‌تاک با فروشگاه‌های اینترنتی آمریکا

شرکت تیک تاک با ارائه تخفیف‌های بالا در تلاش است تا نظر خریداران را به بازار آنلاین جدید خود جلب کند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۴ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 September 18
کد خبر: ۲۰۴۴۵۴

به گزارش راهبرد معاصر، بلومبرگ گزارش می‌دهد که تیک تاک تلاش خواهد کرد تا بازار آنلاین جدید خود، (تیک تاک شاپ) را با تأمین مالی تخفیف‌های سنگین برای فصل خرید تعطیلات که از 27 اکتبر(6آبان) آغاز می‌شود، تقویت کند. طبق گزارش ها، این سایت ویدیوی اجتماعی امیدوار است که با یارانه دادن به تخفیف های 50 درصدی، بتواند جایگاهی در میان خریداران تعطیلات ایالات متحده پیدا کند، خریدارانی که هر ساله در ماه نوامبر(آبان-آذر) فروش زیادی را در خرده فروشی هایی مانند آمازون و والمارت به دست می آورند.

 

بلومبرگ نوشت که سخنگوی تیک تاک این برنامه‌ها را تأیید کرده است، معاملات رسمی جمعه سیاه در 23 نوامبر (3آذر) آغاز می‌شود و معاملات برای دوشنبه مجازی از 28 نوامبر(8آذر) تا 30 نوامبر(10آذر) ادامه دارد.

 

این شرکت هفته گذشته فروشگاه خود را در ایالات متحده راه اندازی کرد و یک برنامه وابسته را برای سازندگانی که محصولات را از طریق ویدیوها می فروشند راه اندازی کرد. طبق گزارش ها، این شرکت امیدوار است امسال محصولاتی به ارزش 20 میلیارد دلار را به سراسر جهان منتقل کند و تعطیلات بخش بزرگی از آن خواهد بود. از این گذشته، مردم ایالات متحده تنها در طول جمعه سیاه و دوشنبه سایبری سال گذشته بیش از 20 میلیارد دلار آنلاین هزینه کردند.

 

تیک‌تاک خرید آنلاین را از طریق مجموعه‌ای از ویژگی‌ها در برنامه اصلی خود به ارمغان می‌آورد و امیدوار است که موفقیت پلتفرم‌های آسیایی «تمو» را تکرار کند. بیش از 150 میلیون کاربر تیک‌تاک در ایالات متحده اکنون می‌تواند ویدئوها و جریان‌های زنده را با پیوندهایی برای خرید اقلام در فید خود تماشا کنند، این ویژگی ابزارهایی را به سازندگان محتوا، برندها و بازرگانان ارائه می‌دهد تا محتوای قابل خرید ایجاد کنند. ویژگی‌های جدید شامل یک تب فروشگاه است که در آن کسب‌وکارها می‌توانند محصولات خود را با راه‌حل‌های امکان پرداخت ارائه‌شده توسط تیک‌تاک نمایش دهند. این شرکت رسانه‌های اجتماعی گفته که خدمات خرید خود را با پلتفرم‌های شخص ثالث مختلف مانند شاپیفای، سیلفورس و زندسک یکپارچه کرده است.

 

بازار آنلاین تیک‌تاک در کشورهایی مانند تایلند، ویتنام، مالزی، فیلیپین، سنگاپور و بریتانیا در دسترس است./ فارس

ارسال نظر