مذاکره با غرب و آمریکا پیامد مثبتی برای کشور ندارد-راهبرد معاصر
وزیر کشور: آقایان آمار اشتباه از دولت سیزدهم به مردم ندهند امیر حیدری: بیش از ۱۷ هزار واحد مسکونی از سوی نیروی زمینی ارتش در حال ساخت است قالیباف: تحریم‌ها کاغذپاره نیست معضل است و حلش می‌کنم واکنش نمایندگان به گزارش خاندوزی درباره وضعیت اقتصادی استفاده از کاروان تبلیغاتی برای نامزدهای انتخابات ممنوع است اوجی: ۱۵۵ پروژه بلاتکلیف در دولت سیزدهم تکمیل شد رهبر انقلاب: نامزدها از اظهارات دشمن شادکن پرهیز کنند رئیس جمهور بعدی مانند شهید رئیسی دغدغه خدمت داشته باشد مخبر: حکمرانی بدون توجه به بخش سلامت میسر نمی‌شود ثبت کمترین میزان بیکاری ۱۸ سال اخیر در دولت رئیسی دیدار مسئولان دستگاه قضا تا دقایقی دیگر با رهبر انقلاب گزارش خاندوزی به نمایندگان درباره حمایت از اشتغال پایدار تاکید مخبر بر جلوگیری از ایجاد هر گونه تعلل در مسیر خدمت‌رسانی عضو دفتر محسن رضایی: خروجی اجماع از پیش تعیین شده نیست وحیدی: درباره سلامت انتخابات نگرانی نداریم

مذاکره با غرب و آمریکا پیامد مثبتی برای کشور ندارد

یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: مذاکره با غرب و آمریکا پیامد مثبتی برای کشور ندارد جز اینکه جامعه و تولیدکنندگان شرطی می‌شوند و همه امور متوقف می‌شود تا ببینند نتیجه مذاکرات چه می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۲ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 August 27
کد خبر: ۲۰۴۷۱

به گزارش راهبرد معاصر ، ابوالفضل ابوترابی ، در خصوص سفر محمدجواد ظریف به شهر "بیاریتس" فرانسه و دیدار با امانوئل مکرون، رییس جمهور این کشور، اظهار کرد: مسیری که کشور تاکنون طی کرده است و با مدیریت داخلی نرخ ارز تثبیت شد نشان داد با اتکا به توان داخلی می‌توان بر مشکلات فائق آمد و نباید از این به بعد مسیر را غلط برویم و دوباره خطای استراتژیک مذاکره را تکرار کنیم چرا که تکرار این اشتباه مردم و اقتصاد را شرطی می‌کند و همه را منتظر می‌گذارد تا ببینند نتیجه مذاکرات چه می‌شود.

 

وی افزود: مذاکره با غرب پیامد مثبتی برای کشور ندارد جز اینکه جامعه و تولیدکنندگان شرطی می‌شوند و همه امور متوقف می‌شود تا ببینند نتیجه مذاکره چه می‌شود. این مذاکرات هیچ وقت خروجی نداشته است و ندارد. مسیر مذاکره با غرب اشتباه است، در این یک سال یاد گرفته‌ایم که چگونه تحریم‌ها را دور بزنیم و چگونه نرخ ارز را مهار کنیم. دلار از ۱۹ هزار توان به ۱۱ هزار تومان کاهش یافت که نشان از ظرفیت بالای داخلی دارد.

 

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: بنابراین باید مدیریت داخلی را تقویت و اصلاح کنیم و با نگاه به غرب تنها اقتصاد، بازار و تولیدکنندگان را شرطی کرده‌ایم که اصطلاحاً به آن جامعه شرطی گویند.

 

ابوترابی تصریح کرد: مذاکره با غرب همان‌گونه که در گذشته به نتیجه نرسید از این به بعد هم به نتیجه نخواهد رسید. پس باید به توان داخل نگاه کنیم و سوء مدیریت‌ها را رفع کنیم تا مشکلات اقتصادی حل شود.

منبع : ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده