بیانیه تند پارلمان عربی علیه رژیم اشغالگر-راهبرد معاصر

بیانیه تند پارلمان عربی علیه رژیم اشغالگر

پارلمان عربی در بیانیه‌ای شدیداللحن تجاوزات مستمر رژیم اشغالگر علیه مردم فلسطین و سکوت بین‌المللی در قبال این جنایات را محکوم و بر لزوم توقف تجاوزات صهیونیست‌ها و حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین تاکید کرد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۹ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 September 21
کد خبر: ۲۰۵۰۳۰

به گزارش راهبرد معاصر، پارلمان عربی با صدور بیانیه تندی تجاوزات رژیم اشغالگر علیه مردم فلسطین در منطقه جنین واقع در کرانه باختری و نیز فلسطینیان ساکن نوار غزه که منجر به شهادت 6 فلسطینی و زخمی شدن ده‌ها نفر گشته است را به شدت محکوم و تاکید کرد که تجاوزات مستمر رژیم اشغالگر علیه شهرهای فلسطینی، در چارچوب تروریسم برنامه‌ریزی شده بوده و منجر به تشدید تنش‌ها در منطقه می‌شود.

 

پارلمان عربی تاکید کرد، رژیم اشغالگر و افراطی اسرائیل مسئولیت کامل تجاوزات و جنایت‌های ارتش این رژیم علیه ملت فلسطین را بر عهده دارد ؛ تجاوزاتی که منطقه را به سمت خشونت و تنش‌هایی سوق می‌دهد که هیچ‌کس نمی‌تواند عواقب آن را تحمل کند.

 

در این بیانیه آمده است، تداوم عملیات‌های کشتار مردم فلسطین توسط نظامیان رژیم اشغالگرو حمله به شهرها و روستاهای فلسطینی و آنچه که در جنین و نوار غزه اتفاق می‌افتد و بمباران این مناطق به دست صهیونیست‌ها، منجر به انفجار اوضاع و عدم ثبات در منطقه و کل جهان خواهد شد.

 

پارلمان عربی همچنین سکوت بین‌المللی در قبال اتفاقات فلسطین را محکوم و تاکید کرد که این سکوت، مقامات رژیم اشغالگر را برای ارتکاب به جنایات بیشتر علیه ملت فلسطین گستاخ‌تر می‌کند. ما از جامعه بین‌المللی و شورای امنیت و سازمان‌های حقوق بشری می‌خواهیم تا این سکوت خود را بشکنند و برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی و جنایت‌هایی که روزانه علیه فلسطینیان و املاک و شهرهای آنها اعمال می‌شود اقدام و عاملان این جنایات را محاکمه کنند. ما همچنین خواستار حمایت بین‌المللی از ملت بی‌دفاع فلسطین هستیم./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده