تردد روان در معابر و بزرگراه‌های پایتخت امروز اول مهر ۱۴۰۲-راهبرد معاصر

تردد روان در معابر و بزرگراه‌های پایتخت امروز اول مهر ۱۴۰۲

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، از تردد روان در معابر و بزرگراه های تهران خبر داد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۲ - ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - 2023 September 23
کد خبر: ۲۰۵۱۴۶

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ علی اصغر شریفی درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح شنبه اول مهر ماه از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران شاهد معابری پرتردد و دارای ترافیکی نیمه سنگین در سطح پایتخت بودیم.

 

وی افزود: بزرگراه همت در هر دو مسیر فعلاً ترافیک خاصی ندارد و بزرگراه حکیم در مسیر غرب به شرق ترافیک در حال شکل‌گیری می‌باشد و همچنین محدود پل گیشا هم در زیرگذر وهم در مسیر رو گذر ترافیک خلوتی را شاهد هستیم.

 

سرهنگ شریفی ادامه داد: بزرگراه بابایی از امام علی (ع) دارای ترافیک و بزرگراه نواب از پل نهم دی شاهد ترافیک هستیم و در بزرگراه آزادگان و خیابان آزادی ترافیک روان و خلوت است.

 

وی همچنین گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ به منظور اجرای طرح جناغی ها در معابر بزرگراهی حضور دارند تا از حرکت و تغییر مسیرهای ناگهانی خودروها جهت ورود به رمپ ها و خروجی بزرگراه‌ها خودداری کرده و با این کار نظم خاصی را به معابر شهری بدهند.

 

سرهنگ شریفی افزود: امروز به دلیل آنکه در بین تعطیلی قرار داشت شاهد ترافیکی نسبتاً خلوت تر از روزهای قبل بودیم ولی ترافیک اصلی در روز سوم مهرماه خواهد بود که رانندگان باید از توقف دوبله در سطح معابر جدا خودداری کنند./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده