ضربه سپاه به تروریست‌ها در سردشت-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

ضربه سپاه به تروریست‌ها در سردشت

روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با صدور اطلاعیه‌ای از هلاکت دو تروریست و جراحت و بازداشت یک تروریست دیگر در انتقام خون شهید «خالد شوانی» در شهرستان سردشت خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۸ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 August 28
کد خبر: ۲۰۵۵۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ رسانه‌های محلی در روزهای گذشته از شهادت یک بسیجی در شهرستان پیرانشهر در درگیری با اشرار و تروریست‌ها خبر داده بودند. در همین ارتباط، امروز روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: این اقدام تروریستی عوامل وابسته به استکبار جهانی و خائن به ملت کرد (دمکرات) به شهادت این بسیجی در پیرانشهر منجر شد.

 

در ادامه این اطلاعیه آمده است: هر دو تروریست‌ طی ۲۴ ساعت پس از اقدام کورشان با تلاش و پیگیری مستمر و شبانه‌روزی سپاه، اداره اطلاعات و مرزبانی آذربایجان‌غربی و با مسدود شدن مرز و تعقیب جنایتکاران در یک اقدام غافلگیرکننده در مخفیگاه موقت‌شان در یکی از روستاهای شهرستان سردشت به هلاکت رسیدند و نفر سوم که رابط خروج آنان از کشور بود، مجروح و دستگیر شد.

 

قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) ضمن قدردانی از اداره‌کل اطلاعات و مرزبانی آذربایجان‌غربی تاکید می‌کند خانواده‌ها و به خصوص نسل جوان باید در برابر وسوسه‌های شیطانی این گروهک‌ها مقاومت نموده و از گرفتار شدن در گرداب مرگ آنان خودداری کنند.

 

همچنین به حامیان منطقه‌ای و استکباری گروهک‌های معاند نیز هشدار می‌دهد هرگونه اقدامی برای برهم زدن امنیت و آرامش این ملت با پاسخ سخت و کوبنده سپاه روبرو خواهد شد.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار