استقبال مدیرعامل پرسپولیس از پیشنهاد مدیرعامل استقلال-راهبرد معاصر

استقبال مدیرعامل پرسپولیس از پیشنهاد مدیرعامل استقلال

مدیرعامل استقلال عنوان کرد که خیلی از نمایندگان مجلس به‌طور کامل مشکلات را نمی‌دانند و وقتی با آنها صحبت می‌شود در جریان مشکلات قرار می‌گیرند.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 11
کد خبر: ۲۰۷۹۵۵

به گزارش راهبرد معاصر؛  علی خطیر در گفت‌وگویی که با مجری شب‌های فوتبال داشت، بحث جالبی میان آنها مطرح شد. خطیر با اشاره به عدم اطلاع نمایندگان مجلس از شرایط استقلال و پرسپولیس گفت: من باید مشکلات را با مجلس و دولت در میان بگذارم، با خیلی از نمایندگان مجلس صحبت کردم و آنها عمق مشکلات را نمی‌دانستند، وقتی من با آنها صحبت می‌کنم تازه برایشان باز می‌شود که مشکلات با چه شدتی وجود دارد.


او نسبت به پیشنهادی که به درویش برای حل مشکلات سرخابی‌ها داشته است گفت: من و آقای درویش که اتفاقا امروز هم با هم صحبت کردیم، در کنار هم باید این صحبت‌ها را مطرح کنیم، درویش از پیشنهاد من برای باز شدن گره‌های قانونی درآمدزایی دو باشگاه حمایت کرد، گره‌های قانونی درآمدزایی باشگاه استقلال و پرسپولیس باید باز شود، این دو باشگاه سرمایه‌های اجتماعی این کشور هستند، ان‌شاءالله دولت و مجلس کمک کنند که این اتفاق برای این دو باشگاه رقم بخورد، اگر حال این دو باشگاه خوب باشد مطمئنا حال 80درصد درصد جامعه خوب است.

 

توتونچی با اشاره به اینکه مدیرعامل سابق استقلال، آجرلو، برای تبلیغات محیطی با سازمان لیگ به گفت‌وگو نشسته بود و طرح‌هایی هم برای آن داشت، سوالی را مطرح کرد که این مسیر توسط مدیریت فعلی استقلال دنبال می‌شود یا خیر، خطیر در واکنش گفت: من علاقه‌مند هستم که تبلیغات محیطی را به باشگاه بدهند، یکی از منابع اصلی درآمد در باشگاه‌ها تبلیغات دور زمین است، همه جای دنیا تبلیغات دور زمین برای باشگاه‌هاست، معمولا هم باشگاه‌ها در قالب یک پکیج ارائه می‌کنند. من به عنوان مثال اسپانسر استقلال را مثال می‌زنم، من با شما ایکس ریال قرارداد می‌بندم، یک بخشی از تبلیغات شما روی پیراهن استقلال درج می‌شود و برای هر بازی 300 ثانیه تبلیغات دور زمین را به شما‌ می‌دهم، این پکیج است که قیمت و ارزش اسپانسرشیپ را بالاتر می‌برد که ما آن را در اختیار نداریم./ ورزش سه

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده