برانکو: ترسی از اخراج ندارم-راهبرد معاصر

برانکو: ترسی از اخراج ندارم

سرمربی پیشین پرسپولیس در رابطه با شایعات پیرامون اخراج احتمالی‌اش از الاهلی اظهار داشت که ترسی از اخراج ندارد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 01
کد خبر: ۲۰۹۲۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ حضور کوتاه مدت برانکو ایوانکوویچ در الاهلی عربستان تا به امروز، کم با حاشیه همراه نبوده است. ناکامی در لیگ قهرمان آسیا بر صحبت‌ها مبنی بر برکناری برانکو از این تیم افزود. با این حال برانکو در آخرین اظهاراتش گفته که با قدرت کارش را در الاهلی ادامه می‌دهد و ترسی از اخراجش ندارد.

 

روزنامه الریاضیه پیشتر نوشته بود که  در جلسه‌ای که با حضور شاهزاده منصور بن‌مشعل، مشاور رئیس و احمد بامعوضه، مدیر اجرایی باشگاه الاهلی برگزار شده بود، مدیران الاهلی دوباره به برانکو رأی اعتماد داده‌اند.

 

همین روزنامه روز گذشته به نقل از برانکو ایوانکوویچ نوشته است که: هیچ علاقه‌ای به صحبت‌ درباره آینده‌ کاری‌ام در تیم الاهلی عربستان ندارم.

 

سرمربی کروات تیم الاهلی جده سپس با اظهار خوشحالی از کسب پیروزی 2 بر یک برابر تیم الاتفاق در هفته دوم لیگ عربستان گفت: من هیچ هراسی بابت اخراج از سمت سرمربیگری تیم الاهلی ندارم. اکنون نیز عربستان را به مدت 3 روز جهت جلسه‌ای که در چین دارم ترک می‌کنم. پس از این مدت دوباره به جده باز می‌گردم.

 

رسانه‌های عربستانی در روزهای اخیر از احتمال اخراج برانکو ایوانکوویچ و جایگزینی سرمربی جدید اروپایی در تیم الاهلی خبر داده بودند.

 

الاهلی در دو بازی خود در فصل جدید لیگ عربستان ۴ امتیاز کسب کرده این درحالی است که الهلال در هر دو دیدار خود با اقتدار به پیروزی رسیده و این باعث شده تا بسیاری الاهلی را شانس قهرمانی ندانند.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار