ایران و قطر خواستار استفاده از ظرفیت‌های مشترک کشور‌های اسلامی برای متوقف کردن صهیونیست‌ها شدند-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

ایران و قطر خواستار استفاده از ظرفیت‌های مشترک کشور‌های اسلامی برای متوقف کردن صهیونیست‌ها شدند

وزیران امور خارجه ایران و قطر بر ضرورت تداوم تلاش‌های مشترک به منظور توقف حملات نظامی وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بیدفاع غزه و پایان بخشیدن به جنایات جنگی صهیونیست‌ها و نیز شکستن محاصره ضدانسانی علیه غزه تاکید کردند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۵ - ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - 2023 October 31
کد خبر: ۲۱۱۲۸۸

به گزارش راهبرد معاصر؛  حسین امیرعبداللهیان با شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار آخرین تحولات جاری در فلسطین و بحران در غزه مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.

طرفین اوضاع در منطقه در نتیجه تداوم بحران جاری در غزه را انفجارآمیز دانسته و بر ضرورت تداوم تلاش‌های مشترک بمنظور توقف حملات نظامی وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بیدفاع غزه و پایان بخشیدن به جنایات جنگی صهیونیست‌ها و نیز شکستن محاصره ضدانسانی علیه غزه و ارسال فوری کمک‌های انسان‌دوستانه تاکید کرده و در خصوص راه‌های تحقق این اهداف مشورت و تبادل نظر کردند.

دو طرف همچنین نسبت به تداوم تلاش‌های مشترک در این زمینه و استفاده از ظرفیت‌های مشترک کشور‌های اسلامی و سازمان همکاری اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و متوقف کردن حملات وحشیانه صهیونیست‌ها علیه غزه اتفاق نظر داشتند و قرار شد به مشورت‌ها و تلاش‌های مشترک خود ادامه دهند. / ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار