سخنگوی حماس: ادعای رژیم صهیونیستی درباره کشتار جبالیا دروغ محض است-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

سخنگوی حماس: ادعای رژیم صهیونیستی درباره کشتار جبالیا دروغ محض است

«حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) درباره ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر این که این دلیل حمله حضور یکی از رهبران حماس در اردوگاه جبالیا گفت که این ادعایی کاملا دروغ و بی‌اساس است و به هیچ وجه صحت ندارد.
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۲ - ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 01
کد خبر: ۲۱۱۳۵۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ قاسم گفت: دشمن جنایتکار و تروریست سعی دارد جنایت وحشیانه خود علیه غیرنظامیان و زنان و کودکان در اردوگاه جبالیا را این گونه توجیه کند.

«دانیل هگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش در توجیه حملات مرگبار اردوگاه جبالیا مدعی شد که یکی از رهبران حماس در این محل مخفی شده بود، به همین دلیل این رژیم تصمیم گرفت که صرف نظر از تعداد غیر نظامیان در این محل، به همراه همه ساکنان آن بمباران شوند.

وی افزود: نمی‌توانیم تأیید کنیم که این رهبر حماس در جریان بمباران جبالیا کشته است.

وزارت کشور تشکیلات خودگردان فلسطین در غزه شمار اولیه شهدا و زخمی‌های کشتار در اردوگاه جبالیا را ۴۰۰ نفر اعلام و تأکید کرد بیشتر قربانیان این جنایت را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرده است: رژیم صهیونیستی این منطقه را با شش بمب هر کدام به وزن یک تن بمباران کرده است که در نتیجه آن یک محله مسکونی در مرکز اردوگاه جبالیا به طور کامل ویران شده است.

عملیات طوفان الاقصی درحالی وارد بیست و پنجمین روز خود شده که خبر‌ها از تشدید حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی، درمانی و مدارس غزه حکایت دارد و این منطقه از زمین، دریا و آسمان زیر بمباران سلاح‌های مرگبار رژیم آپارتاید تل آویو قرار دارد و این در حالی است که مقامات واشنگتن حمایت همه جانبه خود از رژیم صهیونیستی را به اوج خود رسانده‌اند. / ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده