تیراندازی پلیس فرانسه بسوی زن محجبه-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

تیراندازی پلیس فرانسه بسوی زن محجبه

پلیس فرانسه به یک زن محجبه غیر مسلح با این ادعا که رفتار تهدیدآمیز داشته شلیک کرد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 01
کد خبر: ۲۱۱۳۷۷

به گزارش راهبرد معاصر، پلیس شهر پاریس یک زن محجبه را در ایستگاه قطاری در این شهر با این ادعا که رفتاری تهدیدآمیز از خود نشان داده مورد اصابت گلوله قرار داد.

 

به نوشته پایگاه «فایننشال تایمز»، دادستان‌های شهر پاریس که مشغول تحقیق درباره این حادثه هستند گفتند، این زن بعد از مجروحیت در بیمارستان بستری شده و حال وخیمی دارد.

 

پلیس فرانسه از زمانی که یک فرد وابسته به گروه تروریستی داعش در اواسط اکتبر با چاقو یک معلم را در شهر آراس در شمال این کشور کشت، در حالت آماده باش قرار گرفته است.

 

دولت فرانسه مدعی شده،‌ جنگ بین حماس و رژیم صهیونیستی ممکن است باعث تشدید حملات افراطگران در فرانسه شود.

 

لوران نونز، رئیس پلیس شهر پاریس ادعا کرد، تیراندازی به این زن محجبه به این دلیل رخ داد که او فریاد «الله اکبر» و «همه شما خواهید مرد» سر داده و تهدید به منفجر کردن یک بمب کرده است.

 

دادستانهای فرانسوی گفتند،‌ ماموران این زن را در ایستگاه قطار «کتابخانه ملی» در جنوب شرق پاریس محاصره کرده و به او دستور دادند روی زمین بنشیند اما او به این دستور گوش نکرده و به سمت ماموران حرکت کرده و هدف هشت گلوله قرار گرفته است.

 

پلیس پاریس اعتراف کرد این زن غیر مسلح بوده و هیچ بمب یا سلاحی در صحنه حادثه یافت نشده است./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار