حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در الحسکه سوریه-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در الحسکه سوریه

مقاومت اسلامی عراق خبر داد که پایگاه نظامیان آمریکا در «تل بیدر» سوریه را هدف حمله پهپادی قرار داده است.
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۵ - ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 05
کد خبر: ۲۱۲۰۳۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ مقاومت اسلامی عراق با انتشار بیانیه‌ای خبر داد که پایگاه نظامیان آمریکا در غرب شهر الحسکه (شمال شرق سوریه) را هدف قرار داده است.

مقاومت عراق تأکید کرد که در این حمله، پایگاه «تل بیدر» هدف حمله پهپادی قرار گرفته و با موفقیت به هدف اصابت کرده است.

منابع محلی در عراق و سوریه، صبح روز شنبه، از حمله راکتی به پایگاه آمریکا در «الشدادی» سوریه خبر دادند. منابع عراقی گزارش دادند از پایگاه آمریکا در جنوب شهر الحسکه صدای شدید چند انفجار به گوش رسیده است.

لحظاتی بعد از این گزارش، مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد پایگاه مذکور را هدف حمله راکتی قرار داده و راکت‌ها دقیقا به اهداف موردنظر اصابت کرده‌اند.

پایگاه‌های آمریکا طی روز‌های گذشته بار‌ها توسط نیرو‌های مقاومت عراق هدف حملات راکتی و پهپادی قرار گرفته‌اند. مقاومت اسلامی عراق اعلام کرده که این حملات در حمایت از مردم غزه انجام می‌شود. / فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده