مخبر به تهران بازگشت-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

مخبر به تهران بازگشت

معاون اول رئیس جمهور پس از حضور در ششمین اکسپو بین‌المللی واردات چین و توسعه روابط اقتصادی، دقایقی پیش پایتخت چین را به مقصد تهران ترک کرد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۹ - ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 06
کد خبر: ۲۱۲۲۴۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد مخبر بامداد یکشنبه چهاردهم آبان وارد فرودگاه بین المللی خونگ‌ چیائو شد و از سوی مقامات دولت چین، سفیر ایران در چین و برخی مدیران و معاونین وزارت امو خارجه مورد استقبال قرار گرفت.

معاون اول رئیس جمهور با سفر به چین در مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه بین المللی واردات چین ضمن سخنرانی در مراسم افتتاحیه، گفتگوهای دو و چندجانبه ای را برای توسعه روابط اقتصادی و بازارگشایی برای کالاهای ایرانی در چین و سایر کشورها انجام داد.

ششمین نمایشگاه واردات چین با حضور نخست وزیر این کشور و مقامات بلندپایه کشورهای مختلف جهان روز یکشنبه بصورت رسمی افتتاح شد.

مخبر در نخستین روز از سفر خود با همراهی نخست وزیران چین، کوبا، استرالیا، آفریقای جنوبی، صربستان و قزاقستان و جمعی از مدیران سازمانهای بین المللی از پاویون ایران در ششمین اکسپو واردات چین بازدید کرد.

اکسپوی بین‌المللی واردات چین CIIE نمایشگاهی تجاری است که از سال ۲۰۱۸ هر ساله در شانگهای چین برگزار می‌شود. این نمایشگاه اولین اکسپو در سطح ملی با موضوع واردات در جهان است.

این اکسپو به میزبانی مشترک وزارت بازرگانی چین و دولت محلی شانگهای برگزار می‌شود. شرکای این اکسپو شامل سازمان تجارت جهانی، کنفرانس توسعه و تجارت سازمان ملل و سازمان توسعه صنعتی سازمان ملل متحد هستند.

هدف از اکسپوی واردات، معرفی بازار داخلی چین به شرکت‌های خارجی و تقویت مصرف داخلی است. نمایشگاه بین‌المللی واردات چین، بستری برای همکاری کشورهای فقیر و غنی و همچنین اقتصادهای کوچک و بزرگ در قالب همکاری برد برد فراهم کرده است. همچنین امکان گفتگوی شرکت‌ها و کارشناسان را از نزدیک فراهم می‌سازد تا شرکای تجاری خود را پیدا کنند./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار