۳۵ فقره سرقت منزل با استفاده از شاه کلید-راهبرد معاصر

۳۵ فقره سرقت منزل با استفاده از شاه کلید

فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۵ نفره سرقت منزل با اعتراف به ۳۵ فقره سرقت در مناطق مختلف شهر کرج خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۴ - ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 07
کد خبر: ۲۱۲۴۷۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار حمید هداوند با اعلام این خبر، گفت به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل با شیوه کلیدروی در مناطق مختلف شهر کرج رسیدگی به پرونده به اکیپی از کارآگاهان زبده پایگاه دوم پلیس آگاهی استان محول شد.

وی افزود: کارآگاهان با اقدامات میدانی در مناطق وقوع سرقت و به‌کارگیری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی ۵ سارق حرفه‌ای در خصوص این سرقت‌ها شده و با شناسایی مخفیگاه آن‌ها در چند عملیات جداگانه همه آن‌ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز در خصوص شیوه و شگرد سارقان در این سرقت‌ها، گفت: متهمان با شناسایی منازل خالی از سکنه با استفاده از شاه کلید وارد آن‌ها شده و اقلام با ارزش داخل خانه را به سرقت می‌بردند.

هداوند تصریح کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیس آگاهی به ارتکاب ۳۵ فقره سرقت منزل در مناطق شاهین ویلا، کمالشهر، جهانشهر، دهقان ویلا و رجایی شهر اعتراف کردند.

وی از شناسایی همه مالباختگان پرونده خبر داد و گفت: این افراد به همراه متهمان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان با اشاره به نقش پیشگیری از سرقت در ناکام ماندن سارقان، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند با رعایت نکات هشداری پلیس در خصوص پیشگیری از وقوع سرقت منزل، از به یغما رفتن اموالشان پیشگیری کنند. / تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده