این ۵ نفر می خواهند به پرسپولیس بیایند-راهبرد معاصر

این ۵ نفر می خواهند به پرسپولیس بیایند

در اولین اخبار و شایعات بعد از انتشار نامه بازیکنان، گفته شد درویش از مباحثی که در این نامه مطرح شده بسیار ناراحت و عصبانی است اما قصد استعفا ندارد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 18
کد خبر: ۲۱۴۰۵۷

به گزارش راهبرد معاصر؛  نامه تند بازیکنان پرسپولیس علیه رضا درویش و مسائلی که آنها علیه مدیرعامل باشگاه‌شان مطرح کرده بودند باعث شد تا بحث استعفا و کناره‌گیری درویش از سمت خود مطرح شود. در واقع با توجه به مسائلی که در این نامه مطرح شد به نظر می‌رسید راهی برای درویش باقی نمانده مدیریت پرسپولیس را رها کند. اما نه باشگاه پرسپولیس و نه درویش هیچ واکنشی به این نامه نشان ندادند و سعی کردند سکوت کنند. سکوتی که مطمئناً نمی‌تواند ادامه داشته باشد.

 

بازیکنان پرسپولیس بعد از یک روز اعتصاب از پنجشنبه به تمرین برگشتند و تمرینات به صورت طبیعی طی دو روز گذشته دنبال شد اما به صورت موازی شایعات در خصوص تغییرات مدیریتی در رأس باشگاه هم به گوش می‌رسید.

 

در اولین اخبار و شایعات بعد از انتشار نامه بازیکنان، گفته شد درویش از مباحثی که در این نامه مطرح شده بسیار ناراحت و عصبانی است اما قصد استعفا ندارد.


با این وجود از روز پنجشنبه شایعات درباره گزینه‌های جانشینی درویش به گوش رسید و نام‌هایی مطرح شد که همه پیش‌تر در این باشگاه سمت داشته‌اند. بعد از اینکه حسین خبیری عضو هیأت مدیره در استوری اینستاگرامش تأکید کرد اصلاً دنبال مدیرعاملی نیست جهت شایعات به سمت دیگر مدیران نام آشنا رفت. البته در استوری خبیری نکته جالب اینجا بود که او هیچ حمایتی از درویش نداشت تا مشخص شود در شکافی که بین مدیران پرسپولیس رخ داده دیگر دفاع کردن از درویش هم یک خطا به حساب می‌آید و می‌تواند از مقبولیت اعضای هیأت مدیره کم کند.

 

از روز پنجشنبه گزینه‌های مختلفی برای تصدی مدیرعاملی پرسپولیس مطرح شدند اما به نظر می‌رسد بیشتر از اینکه وزارت ورزش و ریاست مجمع باشگاه نظری روی آنها داشته باشد خودشان، روی نام خودشان مانور می‌کنند و دنبال فرصتی هستند تا این صندلی جذاب را به دست بیاورند.

 

یکی از این مدیران حمیدرضا گرشاسبی است که مقطعی عضو هیأت مدیره و مقطعی نیز مدیرعامل باشگاه بود اما به خاطر سن بازنشستگی نتوانست در این پست ادامه دهد. علی اکبر طاهری هم که قبل از گرشاسبی مدیرعامل بود دیگر گزینه‌ای است که نامش از دل صفحات هواداری و مجازی بیرون آمده اما او هم بازنشسته است و امتحانش را در این باشگاه پس داده. هم گرشاسبی هم طاهری با وجود محسناتی که در دوران مدیریت‌شان داشتند در دادگاه کارکنان دولت پرونده دارند و دوران مدیریت‌شان در پرسپولیس باگ‌هایی داشته است.

 

همچنین از محمدحسین شهریاری رئیس فعلی هیأت مدیره پرسپولیس به عنوان یکی دیگر از گزینه‌ها برای این سمت نام برده می‌شود اما او هم رئیس صندوق پیشکسوتان و قهرمانان است ضمن اینکه اگر قرار بود او مشکلات مالی باشگاه را حل کند در همین دوران حضورش در هیأت مدیره کاری انجام می‌داد و اجازه نمی‌داد ماجرا به اینجا برسد.

 

جالب اینکه از ابراهیم شکوری نیز به عنوان یکی از گزینه‌های مدیرعاملی پرسپولیس نام برده می‌شود. بازیکن سابق پرسپولیس مدتی معاون جعفر سمیعی در باشگاه بود و البته دوران مدیریت او هم نکته‌ها و ایرادهایی داشت بخصوص اینکه شهریار مغانلو او را باعث جدایی‌اش از پرسپولیس معرفی کرد.

 

حتی نام مجید صدری هم به عنوان گزینه‌ای برای جانشینی درویش مطرح شده. صدری قبل از درویش سرپرست باشگاه بود و همین ماجرای بدهی میلیون دلاری به رادوشوویچ یکی از دستپخت‌های دوران مدیریت اوست ضمن اینکه هنوز مشکلات پرواز تیم به عربستان را فراموش نکرده‌ایم. در چنین شرایطی تصمیم‌گیرنده درباره جانشین درویش، وزیر ورزش به عنوان رئیس مجمع باشگاه است که فعلاً نه تصمیمی برای برکناری درویش دارد نه اینکه خود درویش قصد استعفا دارد مگر اینکه امروز جهت اخبار به سمت دیگری تغییر کند./ همشهری آنلاین

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار