تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس ۱۴ شهر ایران رکورددار گرما در خرداد ۱۴۰۵ گرمای کشنده در اروپا؛ ۳ کشته در فرانسه و هشدار بی‌سابقه برای انگلیسی‌ها

سه شرور مسلح در طبس به هلاکت رسیدند

سه شرور مسلح در طبس به هلاکت رسیدند فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: سه شرور مسلح در درگیری مسلحانه با ماموران انتظامی استان در شهرستان طبس به هلاکت رسیدند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۴ - ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 20
کد خبر: ۲۱۴۵۳۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار حسن شجاعی نسب روز دوشنبه بیان کرد: با دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه گروهی از اشرار مسلح قصد دارند محموله‌ای از انواع مواد مخدر را از مرز‌های شرقی کشور به استان‌های مرکزی منتقل کنند، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان طبس با همکاری تیم‌های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر استان و یگان تکاوری، با اجرای طرح‌های عملیاتی اطلاعاتی و شناسایی دقیق مسیر تردد و تحرکات قاچاقچیان مواد مخدر، اشرار مسلح را در منطقه کویری طبس مشاهده کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: قاچاقچیان به اخطار ماموران توجه نکرده و به محض مشاهده پلیس به سمت آن‌ها تیراندازی کردند که در تبادل آتش بین پلیس و اشرار مسلح و سرانجام با برتری آتش پرحجم رزمندگان پلیس، سه شرور به هلاکت رسیدند.

وی تصریح کرد: پس از پایان درگیری و پاکسازی منطقه ضمن توقیف یک دستگاه خودرو، مقدار ۱۸۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر، چهار قبضه سلاح سبک و نیمه سنگین و مهمات مربوطه از اشرار کشف شد.

سردار شجاعی نسب با اشاره به اینکه از ابتدای امسال بیش از ۲۲ تن انواع مواد مخدر از قاچاقچیان کشف شده است افزود: پلیس با هوشیاری کامل با هر نوع تحرکی که باعث ناامنی منطقه شود، مقابله کرده و در راه مبارزه با اشرار مسلح و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طبق قانون بدون هیچ گونه اغماضی برخورد خواهد کرد.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و طبس در ۲۷۰ کیلومتری بیرجند است. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار