شمار شهدای غزه به ۱۵۸۹۹ نفر رسید-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

شمار شهدای غزه به ۱۵۸۹۹ نفر رسید

وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد، شمار شهدای تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) تاکنون به ۱۵۸۹۹ شهید افزایش یافت که ۷۰ درصد از آن‌ها را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۹ - ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 04
کد خبر: ۲۱۶۸۱۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ وزارت بهداشت فلسطین تأکید کرد که ادامه تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه باعث از کار افتادن کامل بخش بهداشتی و درمانی این منطقه شده است.

وزارتخانه یاد شده افزود: شمار زخمی‌های تجاوز رژیم اشغالگر به غزه به ۴۲ هزار نفر افزایش یافته است.

وزارت بهداشت فلسطین ضمن درخواست حفاظت از بیمارستان‌ها و کادر درمانی و نیروی انسانی، خواستار ایجاد گذرگاه‌های امن برای ورود کمک‌های پزشکی و سوخت به غزه و خروج زخمی‌ها از این منطقه شد.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه همچنین از سازمان ملل و سازمان بهداشت جهانی خواست برای آزادی کادر درمان از زندان‌های اشغالگران اقدام نماید. / سما نیوز

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار