هشدار فرمانده یمنی درباره ادامه تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

هشدار فرمانده یمنی درباره ادامه تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه

فرمانده دفاع ساحلی نیرو‌های یمن گفت در صورت ادامه تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه مرحله سومی وجود دارد که خیلی برای این رژیم سخت خواهد بود.
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۲ - ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 16
کد خبر: ۲۱۸۶۵۵

به گزارش راهبرد معاصر، سرتیپ محمد القادری، فرمانده دفاع ساحلی نیرو‌های مسلح دولت نجات ملی یمن گفت: اگر صهیونیست‌ها تجاوزشان به غزه را متوقف نکنند، مرحله سومی هم خواهد بود و بسیار برای صهیونیست‌ها سخت خواهد بود.برخی از مزدوران اگر دست داشتن همکاری آن‌ها با اسرائیلی‌ها ثابت شود، موضع دیگری با آن‌ها خواهیم داشت.

 

وی افزود: همه کشتی‌های مرتبط با (رژیم) اسرائیل که تا امروز هدف قرار گرفتند، به پیام‌های ما پاسخ مثبت ندادند و برخورد ما با آنان برای ممانعت از عبورشان به سوی بنادر اسرائیلی بوده است.

 

القادری همچنین گفت: برخورد‌های قبلی ما در موارد گذشته صرفا برای هدف گرفتن این کشتی‌ها بوده و نه غرق‌کردن آن‌ها و ما جنگ‌افزار‌هایی داریم که قادر است این کشتی‌ها را غرق هم بکند. تهدید‌های آمریکا ما را نمی‌ترساند و ما تمام تحرکات آمریکا را در دریای سرخ و خلیج عدن زیر نظر داریم.

 

نیرو‌های یمن در چند روز اخیر به چند کشتی دیگر صهیونیست‌ها و یک کشتی جنگی آمریکا در دریای سرخ حمله کرده و این آبراهه را برای رژیم صهیونیستی کاملا ناامن کرده‌اند، به حدی که سران تل آویو رسما از آمریکا، آلمان و فرانسه برای در امان ماندن کشتی‌های خود درخواست کمک کرده‌اند.

 

اقدامات ارتش یمن باعث فلج شدن بندر مهم ایلات رژیم صهیونیستی شده است.

 

اقدامات حزب الله لبنان و گروه‌های مقاومت عراق علیه مواضع صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها در منطقه و به ویژه رزمندگان یمنی در دریای سرخ در کنار مقاومت فلسطین، باعث شده تا واشنگتن برای جلوگیری از شکست رژیم صهیونیستی دست به دامن کشور‌های جهان شود و به دنبال ایجاد ائتلاف به اصطلاح بین المللی در منطقه شود که با دست رد بسیاری از کشور‌ها مواجه شده است.

 

تل آویو نیز با درخواست کمک از آمریکا، فرانسه و آلمان برای حضور نظامی در دریای سرخ، به دنبال آن است که آبراهه دریای سرخ را برای کشتی‌های رژیم صهیونیستی و یا کشتی‌هایی که محموله‌های این رژیم را حمل می‌کنند، از دست موشک‌ها و پهپاد‌های یمنی خلاصی پیدا کند.

 

هم اکنون چند ناوچه آمریکا و فرانسه در دریای سرخ برای حمایت از رژیم صهیونیستی حضور دارند که البته نتوانسته‌اند کاری از پیش ببرند./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده