نویدکیا سرمربی سپاهان شد پیولی رسما از النصر اخراج شد کلیات لایحه ساماندهی پهپاد‌های غیر نظامی تصویب شد سخنگوی وزارت خارجه: حمله به پایگاه العدید دفاع مشروع بود و نباید اقدام علیه قطر محسوب شود تاج: شنبه درباره تاریخ آغاز لیگ تصمیم گیری می‌شود/ قوانین نقل‌ و انتقالات تغییر می‌کند اولین خرید تراکتور از پرسپولیس آمد قالیباف: به هر تجاوزی با قدرت پاسخ می‌دهیم/ برنامه هسته‌ای ایران با سرعت بیشتری به پیش می‌رود طرح تعلیق همکاری‌های ایران با آژانس در مجلس تصویب شد بیانیه بریکس در محکومیت تجاوز اسرائیل و آمریکا به ایران غذاهای مفید و مضر برای دندان درد را بشناسید پرسپولیس رسما قید گزینه استقلال را زد؛ زورمان نمی‌رسد و قیمت نجومی است! ساپینتو برای استقلالی شدن یک لژیونر شخصا وارد مذاکره شد پیکر سردار سلامی در گلپایگان تشییع می‌شود ویتکاف: در حال مذاکره با ایران هستیم ۳ جاسوس موساد در ارومیه به دار مجازات آویخته شدند + عکس

کمیته داوران جواب شکایت پرسپولیس را نمی‌دهد!

رئیس کمیته داوران درمورد شکایت جدید باشگاه پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۵ - ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 20
کد خبر: ۲۱۹۴۵۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ خداداد افشاریان درمورد شکایت باشگاه پرسپولیس از کمیته داوران به خاطر قضاوت امیر عرب براقی در بازی با استقلال خوزستان، اظهار داشت: هنوز گزارش بازی به دست ما نرسیده است. ناظر بازی 48 ساعت وقت دارد تا گزارش خود را در اختیار کمیته داوران قرار بدهد. حرفی درمورد شکایت پرسپولیس ندارم.

وی اضافه کرد: ترجیح می‌دهم به بیانیه، شکایت و مصاحبه هیچ باشگاه، بازیکن مدیر یا سرمربی پاسخ ندهم. اگر داور اشتباهی کرده باشد، مطابق آیین‌نامه و گزارش ناظر بازی با او برخورد می‌کنیم. ناظر ابتدا باید فیلم بازی را ببیند و تحلیل‌های خود را ظرف 48 ساعت در اختیار کمیته داوران بگذارد. ما هم طبق قانون و مصوبات کمیته داوران اختیاراتی داریم.

رئیس کمیته داوران درمورد اینکه اگر کمیته انضباطی تشخیص بدهد او باید برای پاسخگویی به شکایت پرسپولیس در جلسه این کمیته شرکت کند، چه اقدامی خواهد کرد، گفت: ارکان قضایی فدراسیون مستقل هستند و هر تصمیمی بگیرند، برای ما قابل احترام است./فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر