ببینید/ هشدار دستگاه قضا به خریداران سکه و ارز: با احتیاط به این بازار‌ها وارد شوید سرمربی ذوب‌آهن لحظاتی بعد از دربی به بیمارستان منتقل شد آبگرمکن ۶ نفر را تا پای مرگ برد! نامه سازمان لیگ در پاسخ به استقلال؛ زمان دربی تغییر نمی‌کند تصادفات، دخانیات و استرس؛ ۳ تهدید جدی برای سلامت مردان ترکیب سپاهان و ذوب‌آهن برای دربی نصف‌جهان عوامل تأثیرگذار بر اختلالات تیروئید: تغذیه، سبک زندگی و پیشگیری اینتر رقم فروش طارمی را مشخص کرد نوشیدن چای یا سایر نوشیدنی‌های کافئین‌دار چه مزایایی دارد؟ ماتزاری به استقلال نزدیک شد واکنش سازمان انرژی اتمی به اظهارات گروسی مرکز آمار نرخ تورم در بهمن ماه را ۳۲ درصد اعلام کرد سردار معروفی: رزمایش پیامبر اعظم در سراسر کشور اجرا می‌شود پرداخت حقوق فرهنگیان با نرم‌افزار جدید دستمزد در آینده نزدیک پزشکیان: هوایی که تنفس می‌کنیم برازنده انسان‌ها نیست/ از اصلاح حمل‌ونقل عمومی در کشور حمایت می‌کنیم

کمیته داوران جواب شکایت پرسپولیس را نمی‌دهد!

رئیس کمیته داوران درمورد شکایت جدید باشگاه پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۵ - ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 20
کد خبر: ۲۱۹۴۵۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ خداداد افشاریان درمورد شکایت باشگاه پرسپولیس از کمیته داوران به خاطر قضاوت امیر عرب براقی در بازی با استقلال خوزستان، اظهار داشت: هنوز گزارش بازی به دست ما نرسیده است. ناظر بازی 48 ساعت وقت دارد تا گزارش خود را در اختیار کمیته داوران قرار بدهد. حرفی درمورد شکایت پرسپولیس ندارم.

وی اضافه کرد: ترجیح می‌دهم به بیانیه، شکایت و مصاحبه هیچ باشگاه، بازیکن مدیر یا سرمربی پاسخ ندهم. اگر داور اشتباهی کرده باشد، مطابق آیین‌نامه و گزارش ناظر بازی با او برخورد می‌کنیم. ناظر ابتدا باید فیلم بازی را ببیند و تحلیل‌های خود را ظرف 48 ساعت در اختیار کمیته داوران بگذارد. ما هم طبق قانون و مصوبات کمیته داوران اختیاراتی داریم.

رئیس کمیته داوران درمورد اینکه اگر کمیته انضباطی تشخیص بدهد او باید برای پاسخگویی به شکایت پرسپولیس در جلسه این کمیته شرکت کند، چه اقدامی خواهد کرد، گفت: ارکان قضایی فدراسیون مستقل هستند و هر تصمیمی بگیرند، برای ما قابل احترام است./فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر