اولین ربات انسان‌نمای طبل‌زن دنیا را بشناسید توزیع دارو در موکب‌های مرز مهران ممنوع شد جزئیات انسداد مسیر‌های تونل توحید برای امشب دادستان تهران: شرکت‌های هواپیمایی مسئول تخلف در زمینه قیمت بلیت هستند هشدار سطح نارنجی برای سه استان شرقی کشور/ آماده باش کامل دستگاه‌های امدادی و خدماتی باستان‌شناسان به «قدیمی‌ترین سکونت‌گاه انسان در ایران» بازگشتند مهلت ۱۵ روزه دادستانی برای ساماندهی کالا‌های خطرناک دستگیری ۱۰ نفر از عاملان نزاع مسلحانه تربت‌حیدریه بازداشت جیب‌بر‌های زن پاکستانی توسط پلیس ایران/ زوار مراقب جیب‌بر‌ها باشند تخلف دو شرکت بزرگ توزیع برنج محرز شد شهادت محیط‌بان پارک ملی گلستان در درگیری با شکارچیان غیرمجاز انتشار تصویر جاسوس موساد که امروز اعدام شد/ روزبه وادی که بود؟ ماجرای مشکل حقوقی املاک آموزش و پرورش چیست؟ گرمازدگی باعث آسیب به اندام‌های حیاتی می‌شود محرومیت ۵۰ درصد موالید کشور از شیر مادر کشف ۳ ریزپرنده و کلت جنگی از سوداگر مرگ در پیشوا

پل بعثت پایتخت جمع می‌شود؟

معاون فنی و عمرانی شهردار تهران گفت: پل بعثت به مقاوم سازی و بهسازی لرزه‌ای نیاز دارد و پل موجود حذف می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۸ - ۲۲ دی ۱۴۰۲ - 2024 January 12
کد خبر: ۲۲۳۰۱۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ هادی حق بین، معاون فنی و عمرانی شهردار تهران گفت: پل بعثت در بزرگراه بعثت و در محدوده تقاطع با خیابان شهید رجایی رو به روی ترمینال جنوب استاندارد فنی ندارد و به مقاوم سازی و بهسازی لرزه‌ای نیاز دارد.

وی افزود: طبق طرح جدید به جای پل بعثت، یک پل جدید قبل از تقاطع خیابان شهید رجایی شروع و پس از حذف تقاطع خیابان شهید رجایی، از روی مترو و راه آهن عبور می‌کند و پل موجود حذف می‌شود.

معاون شهردار تهران همچنین گفت: پل جدید همچنین در ادامه از جلوی ترمینال جنوب عبور می‌کند و باعث حذف تقاطع خیابان شهید بخارایی می‌شود و در نهایت طول این پل در حدود ۱.۲ «یک و دو دهم» کیلومتر خواهد بود.

هادی حق بین افزود: مطالعات این طرح تکمیل شده است و امیدواریم سال آینده وارد مرحله اجرایی طرح شویم.

معاون فنی و عمرانی شهردار تهران درباره علت اینکه نمی‌توان پل موجود را حفظ کرد، گفت: این پل به لحاظ شاخص ها، استاندارد کافی را ندارد و از جهتی به مقاوم سازی و بهسازی لرزه‌ای نیاز دارد؛ اما این مقاوم سازی توجیه اقتصادی و فنی ندارد. / فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار