سرمای شدید در آمریکا جان دهها شهروند را گرفت-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

سرمای شدید در آمریکا جان دهها شهروند را گرفت

رسانه‌ها و مقامات آمریکا اعلام کردند در پی وقوع سرما و یخبندان شدید در مناطق مختلف این کشور دست‌کم ۶۰ نفر جان باختند و بیش از ۱۰۰ میلیون نفر نیز در معرض سرمای شدید قرار دارند.
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۴ - ۳۰ دی ۱۴۰۲ - 2024 January 20
کد خبر: ۲۲۴۱۴۲

به گزارش راهبرد معاصر، مقامات آمریکا اعلام کردند که در پی طوفان و سرمای شدید اخیر در مناطق مختلف آمریکا تاکنون دست‌کم ۶۰ جان باختند و بیش از ۱۰۰ میلیون نفر نیز همچنان تحت هشدارهای هواشناسی و سرمای قرار دارند.

 

به نوشته «ان‌بی‌سی‌نیوز» روز جمعه هشدار بادهای سرد از ایالت مونتانا تا فلوریدا امتداد داشت و هشدار یخ زدگی در سراسر مناطق جنوبی و ساحل خلیج نیز همچنان به قوت خود باقی بود.

 

مقامات محلی و ایالتی در گفت‌وگو با «ان‌بی‌سی‌نیوز» اعلام کردند که تا روز جمعه ۶۰ نفر جان باختند؛ ۱۹ نفر در تنسی، ۹ نفر در اورگان، ۶ نفر در ایلینوی و می‌سی‌سی‌پی، ۵ نفر در ایالت واشنگتن و کنتاکی، ۳ نفر در ایالت در نیویورک، ۳ نفر در لوئیزیانا و ۴ نفر نیز در ایالت‌های آرکانزاس، ویسکانسین، وایومینگ، و نیوهمپشایر جان باختند.

 

مقامات دولتی همچنین اعلام کردند که تمام دفاتر ایالتی در تنسی روز جمعه به دلیل هوای خطرناک زمستانی تعطیل شدند.

 

اداره حمل‌ونقل و زیرساخت‌های نشویل صراحتاً به ساکنان «میوزیک سیتی» اعلام کردند که در خانه بمانند، چون وضعیت یخ‌بندان جاده‌ها در بدترین حالت است./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار