سردار حسن‌زاده: دشمنان از توسعه و ترویج روز افزون فرهنگ ایستادگی بسیار نگران هستند-راهبرد معاصر

سردار حسن‌زاده: دشمنان از توسعه و ترویج روز افزون فرهنگ ایستادگی بسیار نگران هستند

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ گفت: آنچه که امروز دشمنان از آن بسیار نگران هستند توسعه و ترویج روز افزون این فرهنگ ایستادگی است. این همان چیزی است که به برکت شهدای انقلاب و دفاع مقدس حاصل شده است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 January 31
کد خبر: ۲۲۶۱۳۱

به گزارش راهبرد معاصر، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در کنگره بزرگداشت 24 هزار شهید تهران طی سخنانی اظهار داشت: امروز امتداد خط شهادت عزیزان ما در دفاع مقدس را در جبهه مقاومت در فلسطین و غزه و یمن و لبنان و دیگر کشورهای اسلامی شاهد هستیم.

 

وی افزود: آنچه که امروز دشمنان از آن بسیار نگران هستند توسعه و ترویج روز افزون این فرهنگ ایستادگی است. این همان چیزی است که به برکت شهدای انقلاب و دفاع مقدس حاصل شده است.

 

سردار حسن زاده ادامه داد: در مدت فعالیت ستاد کنگره شهدای تهران بیش از 22 هزار دیدار با خانواده شهدای تهران داشتیم و در تمامی اقشار یادوارهای شهدا برگزار شد و 11 هزار یادواره محله محور برگزار شده و بالغ بر 22 عنوان کتاب و 200 اثر فرهنگی و هنری تولید شده است.

 

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: دبیرخانه کنگره شهدای تهران از سال 99 فعالیت خود را با 28 کمیته تخصصی و قشری آغاز کرد و امروز شاهد برگزاری این مراسم باشکوه هستیم./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار