سلاجقه: حق آلایندگی پارسیان را از پارس جنوبی می‌گیریم-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

سلاجقه: حق آلایندگی پارسیان را از پارس جنوبی می‌گیریم

معاون رئیس‌جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست از پیگیری و وصول حق آلایندگی شهرستان پارسیان از صنایع پارس جنوبی (عسلویه ) خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۰ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 February 01
کد خبر: ۲۲۶۳۴۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ علی سلاجقه روز پنجشنبه در آیین افتتاح اسکله شماره سه منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر پارسیان افزود: تعدادی از اهالی پارسیان با مشکلات حقوقی اراضی روبرو هستند که این موارد را پیگیری می کنیم و مشکلات عوارض آلایندگی این شهرستان نیز با انطباق ضریب آلایندگی قابل حل است.

وی که رییس جمهور را در دومین سفر به هرمزگان همراهی می کندتصریح کرد: صنایع آب‌بر باید در مناطق ساحلی احداث شوند و خوشبختانه این ایده دارد شکل می‌گیرد و در استان هرمزگان که دروازه اقتصاد ایران است نیز باید ضمن شکل گیری صنایع، حفظ محیط زیست منطقه نیز مورد توجه جدی قرار گیرد.

سلاجقه یادآور شد: ما تجربه های ناخوشایندی در استقرار صنایع داریم که منجر به از دست رفتن محیط زیست در برخی مناطق شده و باید از این تجارب استفاده کنیم تا مشکلات یادشده در هرمزگان تکرار نشود.

وی خاطرنشان کرد: توجه به سواحل خلیج‌ فارس در کنار توسعه صنعتی باید مورد توجه قرار گیرد و این حق‌الناسی است که مکلف به حفظ آن هستیم./ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار