شمار شهدای غزه به ۲۸۵۷۶ تن رسید-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

شمار شهدای غزه به ۲۸۵۷۶ تن رسید

وزارت بهداشت فلسطین امروز چهارشنبه 14 فوریه اعلام کرد که ارتش رژیم اسرائیل در 24 ساعت گذشته 11 کشتار و جنایت دیگر را در نوار غزه مرتکب و موجب شهادت 103 فلسطینی دیگر شد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۸ - ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 February 14
کد خبر: ۲۲۸۳۵۳

به گزارش راهبرد معاصر، «شمار شهدای جنگ در غزه از هفتم اکتبر به 28576 نفر و شمار مجروحان نیز به 68291 نفر افزایش یافت»، این بخش دیگری از گزارش امروز وزارت بهداشت غزه است.


با گذشت 131 روز از حملات رژیم اشغالگر به نوار غزه، ارتش به صورت مداوم بیمارستان‌های امل و ناصر در خان‌یونس [از معدود بیمارستان‌های باقی‌مانده غزه] را هدف حمله سنگین توپخانه‌ای قرار می‌دهد.پس از محاصره کامل و درخواست تخلیه فوری بیمارستان ناصر توسط اشغالگران، امروز سازمان پزشکان بدون مرز با اعلام نگرانی از وضعیت جاری، خواستار تضمین سلامت افراد داخل آن شد. در حالی حملات به بیمارستان‌ها تشدید شده‌اند که هنوز بیش از 7 هزار نفر شهید و مجروح زیر آوارها هستند.


در بخش دیگری از بیانیه امروز وزارت بهداشت غزه آمده است که ارتش رژیم اشغالگر در 24 ساعت گذشته مرتکب 11 جنایت دیگر شد و بمباران‌های جدید آن، 103 شهید و 145 مجروح فلسطینی بر جای گذاشت./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار