تداوم سیر نزولی قیمت‌ها در بازار ارز-راهبرد معاصر

تداوم سیر نزولی قیمت‌ها در بازار ارز

نماینده مردم بهشهر در مجلس گفت: در نوسانات هفته های گذشنه شاهد بودیم که پس از گذشت چند روز از نوسانات نرخ، روند افزایش قیمت متوقف شد و خیلی زود نزول قیمتها در این بازار آغاز شد که در ادامه کار این سیر نزولی در ماه‌های آینده نیز ادامه خواهد یافت.
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 February 17
کد خبر: ۲۲۸۶۰۶

به گزارش راهبرد معاصر, غلامرضا شریعتی نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: بازار ارز کشور با مدیریت خوب بانک مرکزی باز هم دشمنان را در ایجاد تلاطم و نوسان در این بازار ناکام گذاشت.

 

وی افزود: امروز بازار ارز کشور ما به آن درجه از ثبات رسیده است که مسائل منطقه و جوسازی‌ها توسط اخلالگران نمی تواند در آن تلاطم و بی ثباتی شدید ایجاد کند.

 

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حدود یک سال است که دیگر خبر از تلاطم‌های قدیم در بازار ارز کشورمان نیست و اگر هم تغییر قیمتی باشد بسیار اندک و محدود است و پس از مدتی قیمت‌ها به حالت قبل باز می گردد.

 

شریعتی خاطرنشان کرد: در چند ماه گذشته ما حوادث منطقه ای زیادی را در غزه، یمن، سوریه و ... پشت سر گذاشتیم اما هیچ یک از این حوادث و اتفاقات نتوانست بازار ارز کشور ما را دچار تلاطم شدید کند.

 

وی افزود: در نوسانات هفته های گذشنه شاهد بودیم که پس از گذشت چند روز از نوسانات نرخ، روند افزایش قیمت متوقف شد و خیلی زود سیر نزولی قیمتها در این بازار آغاز شد که در ادامه کار این سیر نزولی در ماه‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار