ترامپ: بمباران یمن ناشی از حماقت بایدن است-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

ترامپ: بمباران یمن ناشی از حماقت بایدن است

رئیس‌جمهور سابق آمریکا، جو بایدن را به دلیل حمله به یمن و بمباران مواضع انصارالله «احمق» خواند.
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۳ - ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 February 18
کد خبر: ۲۲۸۸۶۷

به گزارش راهبرد معاصر. دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در گردهمایی انتخاباتی خود در ایالت میشیگان، جو بایدن را به دلیل حمله به یمن و بمباران مواضع انصارالله «احمق» خواند، زیرا هر بمبی که او پرتاب می‌کند «یک میلیون دلار» هزینه دارد و خاطرنشان کرد که این اقدامات همچنین «مردم زیادی را می‌کشد».

 

ترامپ اعلام کرد که دولتش نمی‌خواهد مردم را بکشد و بار دیگر مدعی شد که اگر او هنوز در کاخ سفید بود، جنگ بین روسیه و اوکراین و اسرائیل و حماس آغاز نمی‌شد.

 

رئیس جمهور سابق آمریکا در بخش دیگری از اظهاراتش مدعی شد که اگر در ماه نوامبر انتخاب شود، دولت او «صلح را از طریق قدرت باز خواهد گرداند.»

 

ترامپ قول داد که جنگ بین روسیه و اوکراین را حل و فصل کند و تاکید کرد که در اولین دوره ریاست جمهوری خود هیچ جنگی نداشته است. او همچنین به شکست داعش در زمان حضورش در کاخ سفید افتخار کرد!

 

رئیس جمهور سابق آمریکا گفت که نگران پیروزی در انتخابات مقدماتی این ایالت در اواخر ماه جاری نیست، زیرا در تمام انتخابات مقدماتی تاکنون با اختلاف زیادی پیروز شده است، اما هشدار داد که شکست دموکرات‌ها در ماه نوامبر برای «به ارمغان آوردن آن» حیاتی است.

 

او گفت: «کشور ما از جهنم برگشته است.»

 

ترامپ بالاترین نظام حقوقی آمریکا را وحشتناک توصیف کرد و گفت که در صورت ورود مجدد به کاخ سفید اولویتش «پایان دادن به سلاح سازی» نظام حقوقی خواهد بود و اصرار دارد که قوه قضائیه باید «عادلانه و بی طرف» باشد./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار