مدیر کل منابع طبیعی تهران: پارک چیتگر ماه آینده احیا می‌شود شناسایی سالانه ۱۴۱ هزار مبتلا به سرطان/ سرطان‌های شایع در ایران چیست؟ کلاس درس مدارس ابتدایی دماوند و رودهن دوشنبه غیرحضوری است تتلو به اعدام محکوم شد؟ مدارس پایه ابتدایی فیروزکوه برای فردا غیر حضوری شد مرگ سالانه ۵۰ هزار نفر بر اثر مصرف دخانیات در کشور واریز باقیمانده پاداش پایان خدمت فرهنگیان در بهمن بازداشت برخی افراد در پی ترور قضات شهید محیط زیست: علت بوی نامطبوع در کهریزک، انتقال روزانه ۶ هزار تن پسماند به آرادکوه است پذیرش ۵۰۰ مجروح لبنانی در حادثه تروریستی انفجار پیجر‌ها در بیمارستان‌های ایران سخنگوی قوه‌قضائیه: در رابطه با حمله تروریستی امروز افرادی شناسایی و دستگیر شده‌اند تداوم بارش برف و باران تا دوشنبه در تهران / دمای پایتخت به صفر می‌رسد مدارس ابتدایی شیفت صبح دماوند فردا غیرحضوری شد دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: تغییرات برای کنکور ۱۴۰۴ نیست فعالیت همه مدارس مقطع ابتدایی و استثنایی زاهدان فردا غیر حضوری شد

عرضه میوه و مواد پروتیینی در میادین شهرداری با نصف قیمت

سرپرست سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار گفت: قیمت میوه و سبزیجات در میادین شهرداری ۴۷ درصد و قیمت محصولات پروتئینی ۵۵ درصد نسبت به سطح شهر ارزان‌تر است.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۸ - ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 February 18
کد خبر: ۲۲۸۸۸۸

به گزارش راهبرد معاصر، مهدی بختیاری زاده، سرپرست سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در حاشیه بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، گفت: یکی از اهداف سازمان میادین میوه و تره بار که در دوره جدید مدیریت شهری به آن پرداخته شده، توسعه کمی بازارها و افزایش سطح دسترسی شهروندان تهرانی به خدمات سازمان میادین است.

 

وی با بیان اینکه بر اساس هدف گذاری شهردار تهران قرار شد ۱۰۰ بازار میوه و تره بار در محلات فاقد این معیار تأسیس بشود، اظهار کرد: بر اساس این هدف گذاری در صدمین پویش امید و افتخار بیست و دو بازار افتتاح شد که ۲۰ بازار به صورت احداثی و ۲ بازار به صورت توسعه سطح خدمات بود.

 

بختیاری زاده ادامه داد: بنا بر این است تا در محلاتی که فاقد میادین میوه و تره بار هستند و در راستای ویژگی جمعیتی هر محل بازارچه‌هایی احداث کنیم.

 

سرپرست سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با تاکید بر اینکه سازمان میادین یکی از اهداف خود را دسترسی مردم به کالای با کیفیت و با قیمت متعادل قرار داده است، بیان کرد: بر اساس آمار، قیمت میوه و سبزیجات سازمان میادین نسبت به بیرون از این بازارها ۴۷ درصد و محصولات پروتئینی ۵۵ درصد پایین‌تر است.

 

وی تاکید کرد: نسبت به سال گذشته مراجعات مردم به میادین میوه و تره بار ۲۹ درصد افزایش پیدا کرده است.

 

بختیاری زاده با اشاره به فروش اینترنتی محصولات میادین میوه و تره بار بیان داشت: معضل زمین یکی از نکات ما برای احداث بازار است؛ بنابراین ما به فکر فروش مجازی در بستر وب افتادیم. بر این اساس قسمتی از سامانه شهرزاد به سازمان میادین تخصیص داده شد. در حال حاضر می‌توانیم ادعا کنیم در سطح شهر تهران شهروندان می‌توانند کالای با کیفیت تره بار را در خانه دریافت کنند./ مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار