محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌ها اعضای هیئت علمی بازنشسته اجباری دانشگاه فرهنگیان به خدمت بازمی‌گردند چه کسی برنده نوبل ادبیات می‌شود؟ جاده چالوس از ساعاتی بعد یکطرفه می‌شود ظرفیت مدارس کشور در اختیار دانش‌آموزان افغان/ آمارها رو به افزایش است اعزام هیئت وزارت علوم به همدان برای بررسی حواشی اخیر قربانی پرونده‌های جنجالی تجاوز فرانسه دوباره به دادگاه رفت؛ متهم: همسرش من را فریب داد / حسام الدین دوگان کیست؟ اعلام نتایج دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ماجرای تجمع مقابل دانشگاه بوعلی سینا چه بود؟ + توضیحات استانداری همدان جزئیات استخدام ۶۰۰۰ نفر در قوه قضاییه تهران در روز‌های آینده گرم است؛ خنک شدن هوا از شنبه شرایط تغییر رشته در دانشگاه فرهنگیان نحوه بارگذاری مستندات رتبه بندی معلمان / مراحل استخدام دانشجو معلمان ورودی ١۴٠۴ شرایط استفاده مادران شاغل از کاهش سن بازنشستگی ادارات این استان پنجشنبه‌ها تعطیل شد اجرای طرح صدور گواهینامه موتورسیکلت برای نوجوانان با رعایت ایمنی کامل

عرضه میوه و مواد پروتیینی در میادین شهرداری با نصف قیمت

سرپرست سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار گفت: قیمت میوه و سبزیجات در میادین شهرداری ۴۷ درصد و قیمت محصولات پروتئینی ۵۵ درصد نسبت به سطح شهر ارزان‌تر است.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۸ - ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 February 18
کد خبر: ۲۲۸۸۸۸

به گزارش راهبرد معاصر، مهدی بختیاری زاده، سرپرست سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در حاشیه بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، گفت: یکی از اهداف سازمان میادین میوه و تره بار که در دوره جدید مدیریت شهری به آن پرداخته شده، توسعه کمی بازارها و افزایش سطح دسترسی شهروندان تهرانی به خدمات سازمان میادین است.

 

وی با بیان اینکه بر اساس هدف گذاری شهردار تهران قرار شد ۱۰۰ بازار میوه و تره بار در محلات فاقد این معیار تأسیس بشود، اظهار کرد: بر اساس این هدف گذاری در صدمین پویش امید و افتخار بیست و دو بازار افتتاح شد که ۲۰ بازار به صورت احداثی و ۲ بازار به صورت توسعه سطح خدمات بود.

 

بختیاری زاده ادامه داد: بنا بر این است تا در محلاتی که فاقد میادین میوه و تره بار هستند و در راستای ویژگی جمعیتی هر محل بازارچه‌هایی احداث کنیم.

 

سرپرست سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با تاکید بر اینکه سازمان میادین یکی از اهداف خود را دسترسی مردم به کالای با کیفیت و با قیمت متعادل قرار داده است، بیان کرد: بر اساس آمار، قیمت میوه و سبزیجات سازمان میادین نسبت به بیرون از این بازارها ۴۷ درصد و محصولات پروتئینی ۵۵ درصد پایین‌تر است.

 

وی تاکید کرد: نسبت به سال گذشته مراجعات مردم به میادین میوه و تره بار ۲۹ درصد افزایش پیدا کرده است.

 

بختیاری زاده با اشاره به فروش اینترنتی محصولات میادین میوه و تره بار بیان داشت: معضل زمین یکی از نکات ما برای احداث بازار است؛ بنابراین ما به فکر فروش مجازی در بستر وب افتادیم. بر این اساس قسمتی از سامانه شهرزاد به سازمان میادین تخصیص داده شد. در حال حاضر می‌توانیم ادعا کنیم در سطح شهر تهران شهروندان می‌توانند کالای با کیفیت تره بار را در خانه دریافت کنند./ مهر

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار