رئیس قوه‌قضائیه به قضات: تا جای ممکن قرار‌های منجر به بازداشت را طوری صادر کنید که فرد امکان تامین آن را داشته باشد اعلام جرم دادستانی تهران علیه یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد دستگیری اوباش محله فلاح به اتهام درگیری‌های مسلحانه توسط پلیس پایتخت تسهیلات ویژه برای مشمولان پذیرفته شده در آزمون‌های سراسری ۱۴۰۴ وزارت علوم: اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه‌ها مشمول فوق‌العاده خاص خواهند شد تاخیر ۲ ساعته در آغاز فعالیت ادارات برخی شهر‌های خوزستان راز تشکیل هسته سیاره مشتری فاش شد فعالیت‌های دریایی در خزر ممنوع شد گرمای هوا شکسته می‌شود / کاهش ۲ تا ۳ درجه‌ای دما در کل کشور از پنجشنبه رشته‌های جدید کاردانی به کارشناسی سال ۱۴۰۴ اعلام شد؛ آغاز فرصت ثبت نام ۱۳ کیلو طلای قاچاق توقیف شده در فرودگاه تحویل مراجع ذیصلاح شد تعزیرات: قیمت‌گذاری بی‌ضابطه برنج داخلی باعث نابسامانی بازار شده است قانون مطبوعات تغییر می‌کند؟ ترافیک پنج کیلومتری در کندوان و هراز/ ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال فایننشال تایمز: هوش مصنوعی جای زبان دوم را نمی‌گیرد

عرضه میوه و مواد پروتیینی در میادین شهرداری با نصف قیمت

سرپرست سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار گفت: قیمت میوه و سبزیجات در میادین شهرداری ۴۷ درصد و قیمت محصولات پروتئینی ۵۵ درصد نسبت به سطح شهر ارزان‌تر است.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۸ - ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 February 18
کد خبر: ۲۲۸۸۸۸

به گزارش راهبرد معاصر، مهدی بختیاری زاده، سرپرست سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در حاشیه بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، گفت: یکی از اهداف سازمان میادین میوه و تره بار که در دوره جدید مدیریت شهری به آن پرداخته شده، توسعه کمی بازارها و افزایش سطح دسترسی شهروندان تهرانی به خدمات سازمان میادین است.

 

وی با بیان اینکه بر اساس هدف گذاری شهردار تهران قرار شد ۱۰۰ بازار میوه و تره بار در محلات فاقد این معیار تأسیس بشود، اظهار کرد: بر اساس این هدف گذاری در صدمین پویش امید و افتخار بیست و دو بازار افتتاح شد که ۲۰ بازار به صورت احداثی و ۲ بازار به صورت توسعه سطح خدمات بود.

 

بختیاری زاده ادامه داد: بنا بر این است تا در محلاتی که فاقد میادین میوه و تره بار هستند و در راستای ویژگی جمعیتی هر محل بازارچه‌هایی احداث کنیم.

 

سرپرست سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با تاکید بر اینکه سازمان میادین یکی از اهداف خود را دسترسی مردم به کالای با کیفیت و با قیمت متعادل قرار داده است، بیان کرد: بر اساس آمار، قیمت میوه و سبزیجات سازمان میادین نسبت به بیرون از این بازارها ۴۷ درصد و محصولات پروتئینی ۵۵ درصد پایین‌تر است.

 

وی تاکید کرد: نسبت به سال گذشته مراجعات مردم به میادین میوه و تره بار ۲۹ درصد افزایش پیدا کرده است.

 

بختیاری زاده با اشاره به فروش اینترنتی محصولات میادین میوه و تره بار بیان داشت: معضل زمین یکی از نکات ما برای احداث بازار است؛ بنابراین ما به فکر فروش مجازی در بستر وب افتادیم. بر این اساس قسمتی از سامانه شهرزاد به سازمان میادین تخصیص داده شد. در حال حاضر می‌توانیم ادعا کنیم در سطح شهر تهران شهروندان می‌توانند کالای با کیفیت تره بار را در خانه دریافت کنند./ مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار