سردار فدوی: دشمن می‌خواهد مردم حضور پرشوری در انتخابات نداشته باشند-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

سردار فدوی: دشمن می‌خواهد مردم حضور پرشوری در انتخابات نداشته باشند

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمنان میخواهند مردم ما حضور پرشوری پای صندوق‌های رای نداشته باشند، گفت: وقتی شیطان اصرار دارد که حرف خودش را به کرسی بنشاند ما باید در انجام تکالیف‌مان مصمم‌تر باشیم.
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 February 23
کد خبر: ۲۲۹۶۷۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار علی فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته در یادواره شهدای این شهرستان اظهار کرد: باید به تکالیف‌مان عمل کنیم و مراقبت و تقوا را در دستور کارمان قرار دهیم، خدا را شاکریم که ملت‌ ما در سال‌های طولانی، مراقبت کردند و مطمئن بودند، وعده خداوند عملی می‌شود.


جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمنان میخواهند مردم ما حضور پرشوری پای صندوق‌های رای نداشته باشند.


وی با اعلام اینکه آمریکایی‌ها خودشان اذعان دارند که دشمن علنی ما بوده و هستند، اضافه کرد: سوال اینجاست که آیا انسان عاقل به حرف دشمنش گوش می‌دهد؟!


سردار فدوی با اشاره به آیات قرآن مبنی بر اینکه شیطان دشمن شماست از او پیروی نکنید، اظهار کرد: وقتی شیطان اصرار دارد که حرف خودش را به کرسی بنشاند ما باید در انجام تکالیف‌مان مصمم‌تر باشیم.


وی با تاکید بر اینکه باید پرشورترین انتخابات در طول‌ سال‌های انقلاب را به منصه ظهور بگذاریم، خاطرنشان کرد: شیطان بزرگ آمریکا و همراهانش در طول ۴۵ سال گذشته درباره مردم ما و انقلاب اسلامی بارها دچار اشتباه محاسباتی شدند و در اثر همین اشتباه دست به اقدام زدند.


جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: یکی از اقداماتی که در اثر اشتباه محاسباتی آمریکا انجام شده هشت سال دفاع مقدس بود که در آن جنگ از صدام پشتیبانی کردند.


فدوی با بیان اینکه خودمان در بطن وقایع دفاع مقدس بوده‌ایم، اظهار کرد: در طول سالهای انقلاب بزرگ‌ترین موانع را پشت سر گذاشتیم و پیروز شدیم، و امروز ملت ما در آزمون انتخابات هم پرشورتر از گذشته شرکت کرده و پیروز خواهد شد./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار