اعتراف فرمانده سنتکام درمورد پهپادهای یمنی-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

اعتراف فرمانده سنتکام درمورد پهپادهای یمنی

فرمانده تروریست‌های سنتکام با اذعان به این که ایران سلاح هسته‌ای ندارد پهپادهای یمنی را چالش بزرگی برای این نیروها توصیف کرد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۹ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 07
کد خبر: ۲۳۱۷۰۴

به گزارش راهبرد معاصر به نقل از المیادین، ژنرال «مایکل کوریلا» رییس فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا (سنتکام) اذعان کرد: ایران در حال حاضر سلاح هسته‌ای ندارد و فکر نمی‌کنم آن‌ها تصمیمی برای دستیابی به سلاح هسته‌ای اتخاذ کرده باشند.

 

کوریلا تاکید کرد: خاورمیانه در شرایط غیرقابل تحمل و بی سابقه‌ای قرار دارد. ما شاهد تنش‌های امنیتی زیادی در این منطقه هستیم.

 

وی تاکید کرد: ما برای حل بسیاری از مشکلات خاورمیانه به راهکارهای بین المللی نیاز داریم و می‌خواهیم از جنگ با ایران دوری گزینیم.

 

کوریلا در خصوص یمن نیز گفت: پهپادهای یمنی یکی از بزرگترین تهدیدات به شمار می‌روند چرا که کم هزینه و دقیق هستند.

 

وی اضافه کرد: یمنی‌ها پهپادهای زیادی می‌سازند و ما در این زمینه با چالش رو به رو هستیم./مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار