ثبت‌نام آزمون دکتری ۱۴۰۵ از ۴ آبان آغاز می‌شود پرداخت کمک‌هزینه اولاد بازماندگان توسط تامین اجتماعی تعرفه پیامک و مکالمه موبایل به‌روزرسانی شد/ سقف هزینه‌ها اعلام شد سرنوشت جواهرات سرقت‌شده از «لوور» چه می‌شود؟ پرداخت حقوق مهرماه بازنشستگان کشوری و فولاد + جزئیات  دستگیری ۲ تبعه خارجی متهم به قتل در ایران واریز حقوق مهر ماه ۱۴۰۴ فرهنگیان  جاده چالوس پس از مسدودیت ۲۰ ساعته بازگشایی شد اختلال گسترده در خدمات اینترنتی؛ صد‌ها وبسایت و سرویس جهانی از دسترس خارج شدند پیش بینی وزش باد شدید در تهران تا جمعه زمان واریز حقوق مهر ۱۴۰۴ بازنشستگان / چند خبر مهم از آموزش و پرورش زمان بررسی پرونده معترضین استخدام آموزش و پرورش فیلم دوربین مدار بسته زندان قزلحصار منتشر شد / ماجرای اعتصاب غذای زندانیان + ویدئو خبر خوش برای کارکنان دولت /حقوق فرهنگیان و کارکنان دولت ۵۰ درصد بیشتر می‌شود؟ جزئیات شناسایی یک شرکت هرمی در پرند و دستگیری ۲۸ عضو این باند جزییات تیراندازی پلیس به یک خودرو در هویزه و جان باختن یک کودک

چمران خواستار توسعه معماری خاص ایرانی اسلامی در ایستگاه‌های مترو شد

چمران گفت: شاهد حرکت سریع و شتابان احداث مترو هستیم و می‌بینیم که اهمیت حمل و نقل عمومی در روز‌های منتهی به سال مشخص می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۵ - ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 16
کد خبر: ۲۳۲۹۶۲

به گزارش راهبرد معاصر، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در آیین بهره برداری از سه ایستگاه جدید به همراه ایستگاه تبادلی تربیت مدرس و دو ورودی در خط ۶ متروی تهران با بیان اینکه در آستانه فصل بهار و در ماه رمضان قرار داریم، گفت: خوشحالیم بعد از کندی کار، در مدت کوتاهی این امر صورت پذیرفت و مجددا شاهد حرکت سریع و شتابان احداث مترو هستیم و می‌بینیم که اهمیت حمل و نقل عمومی در روز‌های منتهی به سال نمود دارد و نباید چنین ترافیکی می‌داشتیم و باید با حمل و نقل این سفر‌ها مدیریت شود.

 

وی با بیان اینکه مشکلات نداشتن و نخریدن قطعات و عدم توجه به توسعه و نوسازی وسایل حمل و نقل عمومی سبب وجود چنین شرایطی شده است، افزود: امید است روز به روز به طول خطوط مترو اضافه شود؛ چراکه طراحی خطوط ۸ تا ۱۱ مترو برای قبل از انقلاب و با توجه به شرایط آن زمان است و با این افزایش جمعیت و ترافیک؛ این خطوط کافی نیست و باید اضافه شود.

 

چمران ضمن تشکر از مدیران شهری و قرارگاه بابت معماری خاص ایستگاه بهار شیراز ادامه داد: قطعا اگر خطوط مترو و اتوبوس به حد کافی باشد آن وقت می‌توانیم برنامه‌ریزی کنیم که چگونه مردم از خودروی شخصی کمتر استفاده کنند تا ترافیک کمتر داشته باشیم، اما حالا هر کاری کنیم می‌گویند سوار چه شویم؟ و حتی مسئولان نیز تلاش می‌کنند که با وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند چرا که ترافیک کمتری را شاهد خواهند بود.

 

وی تأکید کرد: امید است این معماری خاص ایرانی_اسلامی و زیبا در سایر ایستگاه‌ها توسعه یابد تا این نوع معماری باقی بماند و برای آیندگان میراث بماند./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار