ورود سامانه بارشی جدید به کشور از ابتدای هفته آینده-راهبرد معاصر

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از ابتدای هفته آینده

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از یکشنبه هفته آینده ۲۳ اردیبهشت ماه سامانه بارشی جدید وارد کشور خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۷ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۲۴۰۱۰۴

به گزارش راهبرد معاصر، صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه امشب در مناطقی از دامنه های جنوبی البرز مانند استان های البرز، تهران، سمنان و سواحل دریای خزر و شمال شرق رگبار و رعد و برق و وزش باد و کاهش نسبی دما همچنین برای شمال غرب بارش های پراکنده پیش بینی می شود گفت: برای تشدید بارش ها در نواحی شرقی کشور هشدار هواشناسی سطح نارنجی صادر شده است.

 

وی افزود: شدت بارش ها امشب در خراسان رضوی و خراسان شمالی، شمال خراسان جنوبی، ارتفاعات سمنان و دامنه های استان های مازندران و گلستان بارش ها بیشتر است.

 

ضیائیان توضیح داد: فردا جمعه، بارش های پراکنده تر در آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و اردبیل و خراسان رضوی پیش‌بینی شده است و روز شنبه این سامانه بارشی به تدریج از کشور خارج می شود.

 

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید در روز یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: مجدد نیمه غربی کشور و دامنه های جنوبی البرز و بخش هایی از جنوب کشورمان بارندگی در پی خواهند داشت.

 

وی یادآور شد: فردا جمعه در شرق کشور وزش بادهای شدید در پیش است و از امروز تا روز یکشنبه در نیمه غربی و از یکشنبه تا دوشنبه در نیمه غربی روند افزایش نسبی دما در پیش است./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده