سردار زهرایی: طوفان‌الأقصی سبب بیداری ملت‌ها شد-راهبرد معاصر

سردار زهرایی: طوفان‌الأقصی سبب بیداری ملت‌ها شد

رئیس بسیج سازندگی کشور با تاکید بر اینکه با طوفان الاقصی بیداری ملت ها نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی رخ داد، گفت: زمانیکه حقیقت روشن می‌شود میلیون ها نفر در کشورهای مختلف به میدان ها می‌آیند بدون آنکه ترسی داشته باشند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۵ - ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۲۴۱۲۰۱

به گزارش راهبرد معاصر، سردار محمد زهرایی رئیس بسیج سازندگی کشور صبح امروز (شنبه، 29 اردیبهشت) در اختتامیه جشنواره جام رسانه امید با محوریت جهاد خدمت، جهاد تبیین و جهاد امید، ضمن تبریک دهه کرامت، گفت: در غزه 80 سال حقیقت به نام کودک کشی و ظلم به ملت فلسطین مخفی مانده است اما با طوفان الاقصی حقیقت روشن و همگان به این امر متوجه شدند.


وی با تاکید بر اینکه با طوفان الاقصی بیداری ملت ها رخ داد، افزود: زمانیکه حقیقت روشن می‌شود میلیون ها نفر در کشورهای مختلف به میدان ها می‌آیند بدون آنکه ترسی داشته باشند.


رئیس بسیج سازندگی کشور عنوان کرد: بعد از عملیات وعده صادق و روشنگری حقایق، همگان در دنیا بسیج را در کف خیابان های کشورهای مختلف دیدند و با خیزش های دانشجویی در کشورهای آمریکایی و اروپایی چهره منحوس صهیونیست ها روشن تر شد.


سردار زهرایی عنوان کرد: امید همچون نورافکن است یعنی اگر اخبار و افراد امیدآفرین جلوه پیدا کنند، جایی برای ناامیدی باقی نمی‌ماند.


وی ادامه داد: وقتی شعار مرگ بر آمریکا در کشورها به زبان فارسی اعلام می شود یعنی پیام انقلاب اسلامی صادر شده است به این معنی که اقتدار نظام به رخ کشیده شده است همچنین باید به این نکته اشاره کنم که  خلاء درونی ما با رسانه پر می شود. 


رئیس بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: امروز در تمام دنیا و کشورها مشکلات مختلف اقتصادی و معیشتی وجود دارد و این مسئله را همه کشورها دارند پس در نتیجه نباید این موضوع را بیش از اندازه بزرگ کرد از طرفی باید بگویم به جای اینکه منتظر باشیم و در دفاع از کار رسانه ای غرب واکنش نشان دهیم خودمان جریان رسانه ای ایجاد کنیم.


سردار زهرایی با بیان اینکه جریان رسانه ای باید پشتیبانی شود ، ادامه داد: امروز حماسه هایی که در فلسطین خلق می شود را باید جبهه رسانه با قدرت حمایت کرده و پوشش رسانه ای خوب دهند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده