طارمی ماه آینده در تمرینات اینتر حاضر می‌شود-راهبرد معاصر

طارمی ماه آینده در تمرینات اینتر حاضر می‌شود

خرید جدید اینتر از ماه آینده و از همان آغاز اردوی پیش‌فصل اینتر در دسترس سیمونه اینزاگی خواهد بود.
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۶ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 02
کد خبر: ۲۴۳۶۸۷

به گزارش راهبرد معاصر؛  مهدی طارمی که با قهرمانی در رقابت‌های این فصل جام حذفی پرتغال به حضور چهار ساله اش در پورتو پایان داد، حالا خود را آماده ورود به فصل بعدی دوران حرفه‌ای می‌کند، یعنی حضور در تیم اینتر. مدیران این باشگاه ایتالیایی پیش از این اعلام کرده‌اند که فرایند به خدمت گرفتن این مهاجم ایرانی را تکمیل کرده‌اند و سومین گلزن برتر تاریخ باشگاه پورتو (با 91 گل زده) تابستان پیش رو به عنوان بازیکن آزاد به جمع شاگردان سیمونه اینزاگی خواهد پیوست.

روزنامه ایتالیایی «گاترتا دلو اسپورت» حالا خبر می‌دهد؛ مهدی طارمی قبلاً به میلان رفته و از این شهر شناخت دارد و این ماه (ماه ژوئن) برای انتخاب خانه به میلان بازمی‌گردد. او قطعاً در ماه جولای در  شهر میلانحضور پیدا می‌کند و برای تمرینات پیش‌فصل بلافاصله در اختیار سیمونه اینزاگی خواهد بود. طبق این گزارش این مهاجم 31 ساله پیش از این یادگیری زبان ایتالیایی را هم آغاز کرده است. 

طارمی که این فصل در 35 بازی برای پورتو به میدان رفت و آمار 11 گل‌زده و 7 پاس‌گل را از خود برجای گذاشت، در مجموع در 182 بازی برای پورتو به میدان رفت و آمار 91 گل‌زده و 56 پاس‌گل را از خود به ثبت رساند.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در این مدت به پورتو برای کسب هفت جام مختلف از جمله یک قهرمانی در لیگ برتر پرتغال و سه قهرمانی در جام حذفی پرتغال کمک کرد./تسنیم

کلمات کلیدی: مهدی طارمی اینتر
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده