واکنش مجری سرشناس به شکایت باشگاه پرسپولیس-راهبرد معاصر

واکنش مجری سرشناس به شکایت باشگاه پرسپولیس

مجری شبکه ورزش از ماجرای شکایت باشگاه پرسپولیس از خودش رونمایی کرد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۴ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 07
کد خبر: ۲۴۴۱۶۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد میر، مجری مطرح شبکه ورزش سیما که در برنامه‌های مختلفی او را دیده‌ایم، چندی قبل با شکایت باشگاه پرسپولیس مواجه شد و حالا با بسته شدن پرونده مربوطه در این خصوص توضیحاتی را ارائه کرده است.

میر در صفحه شخصی خود نوشته است: «بعد از حدودا ۶ ماه دادگاه رفتن در سکوت خبری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس سرانجام در دادگاه اول تبرئه و با اعتراض تیم حقوقی باشگاه در دادگاه تجدید نظر هم تبرئه شدم.»

او ادامه داد: «فقط در ۶ سال گذشته این ششمین شکایت بود که در ۴ مورد تبرئه شدم و در دو مورد خود فرد شاکی، از شکایت صرف نظر کرد. شغل ما همین است، فشارهای خیلی زیاد، اتهام‌های بی‌اساس و در خیلی موارد با شکایت تلاش می‌شود تا به ما آسیب بزنند. در ضمن روزی هزاران ناسزا از طرف هواداران عزیز باشگاه‌های مختلف هم دریافت می‌کنیم.»

مجری شبکه ورزش سیما همچنین گفت: «در باشگاه پرسپولیس هم مثل خیلی از باشگاه‌های دیگر دوستان بسیار عزیزی دارم که همیشه برای رفاقتم با آنها احترام قائل هستم و برام عزیز هستند.»

میر در پایان افزود: «تبرئه من در اردیبهشت بود اما از انتشار اون خودداری کردم تا احیانا حاشیه‌ای به وجود نیاید.»

محمد میر درباره موضوع مورد شکایت پرسپولیس از خودش حرفی نزده اما به نظر می‌رسد که این شکایت مربوط به انتشار خبری درباره مذاکره پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی بوده که بعدها مشخص شد این موضوع درست بوده است./ورزش سه

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده