لیست مازاد نکونام مشخص شد-راهبرد معاصر

لیست مازاد نکونام مشخص شد

جواد نکونام قصد دارد در تیمش تغییرات زیادی را ایجاد کند و استقلال در فصل نقل و انتقالات چند بازیکن از این تیم جدا خواهند شد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۱ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 07
کد خبر: ۲۴۴۱۶۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ ا وجود اینکه استقلال در اکثر هفته های لیگ در فصلی که گذشت صدرنشین بود و مدعی شماره یک قهرمانی به حساب می آمد، در نهایت جنگ قهرمانی را به رقیب سنتی واگذار کرد و سرخ پوشان عنوان قهرمانی را بدست آوردند و از عنوان قهرمانی خود در سال گذشته دفاع کردند. هرچند نکونام بعد از دست دادن قهرمانی به شدت مورد هجمه قرار گرفته، ولی می خواهد فصل آینده هم در استقلال بماند.

نکونام دو فصل دیگر با استقلال قرارداد داردد و برنامه ای برای ترک استقلال ندارد. با این حال آینده نکونام در استقلال کمی پیچیده شده و زمزمه هایی مبنی بر مذاکره مدیران استقلال با چند گزینه خارجی به گوش می رسد. با وجود این شایعات نکونام فعلا سرمربی استقلال است و فعالیت خود را در نقل و انتقالات آغاز کرده است. نکونام حتی قبل از پایان لیگ با چند گزینه مدنظر خود هم صحبت کرده و نظر آن ها را در خصوص آمدن به استقلال جویا شده است. همچنین جواد لیست مازاد خود را هم مشخص کرده و چند ستاره استقلال باید این تیم را ترک کنند. اما کدام بازیکنان در لیست خروج آبی ها قرار دارند!؟

میلاد فخرالدینی مدافع راست آبی ها که در نیم فصل به این تیم پیوست، بازیکنی است که احتمالا با نظر نکونام از استقلال جدا خواهد شد و فخرالدینی نیامده رفتنی شده است. جعفر سلمانی مدافع چپ استقلالی ها هم که در این فصل زیر سایه ابوالفضل جلالی بوده و نیمکت نشین بود، دیگر بازیکنی است که از استقلال جدا خواهد شد. آرمان رمضانی، پیمان بابایی، امیرعلی صادقی، محمد حسین زواری هم دیگر بازیکنان لیست مازاد نکونام هستند. این نفرات هم جزو بازیکنان نیمکت نشین استقلال در فصل قبل بودند و فرصت زیادی برای بازی کردن پیدا نکردند. همچنین شایعاتی در خصوص جدایی مهرداد محمدی و امید حامدی فر هم به گوش می رسد و ممکن است نکونام در صورت جذب بازیکنان مدنظرش، این دو بازیکن را هم در لیست مازاد خود قرار دهد./خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده