هری استایلز برای سومین بار رکوردشکنی کرد-راهبرد معاصر

هری استایلز برای سومین بار رکوردشکنی کرد

هری استایلز احتمالا روی چهارمین آلبوم خود کار می‌کند، اگرچه تا به امروز این ستاره پاپ و راک در مورد هر چیز جدید یا زمان‌بندی انتشار آن برای طرفدارانش سکوت کرده است. او همچنان از موفقیت باورنکردنی سومین آلبوم کامل خود لذت می‌برد که تا به امروز در کشور خانه‌اش (بریتانیا) عملکرد قدرتمندی دارد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۳ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 08
کد خبر: ۲۴۴۳۴۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ در بریتانیا، آلبوم «هری’ز هاوس» (خانه هری) متعلق به این ستاره سابق گروه وان‌دایرکشن، به ۱۰۴ هفته حضور در رده‌بندی پرفروش‌ترین آلبوم‌های آن کشور رسید. این بدان معناست که این عنوان، سومین آلبوم کامل استایلز، اکنون به مدت دو سال کامل در جدول آلبوم‌های بریتانیا حضور داشته است.

در این هفته، «هری’ز هاوس» کمی در جدول آلبوم‌های بریتانیا نزول کرده است. این آلبوم از رتبه ۵۳ که هفته گذشته در آن قرار داشت، به رتبه ۵۵ سقوط کرد. با این حال، این هنوز هم جایگاه قابل توجهی برای پروژه‌ای است که سال‌ها در حال جدول‌آرایی است.

«هری’ز هاوس» سومین آلبوم استایلز است که حداقل دو سال را در جدول بریتانیا می‌گذراند. همه تلاش‌های انفرادی او به این نقطه عطف رسیده‌اند و دو آلبوم دیگر مدت‌هاست که از آن عبور کرده‌اند.

دومین تلاش انفرادی استایلز با عنوان «فاین لاین» (خط خوب)، عنوان طولانی‌ترین آلبوم او در جدول بریتانیا را به خود اختصاص داده است. این مجموعه تاکنون ۲۳۱ هفته در این جدول حضور داشته است و در این هفته نیز با قرار گرفتن در رتبه ۹۲، به مجموع حضور خود می‌افزاید.

آلبوم اولین اثر با نام خودش، «هری استایلز» نیز به این تعداد هفته خاص در جدول بریتانیا رسیده است. این آلبوم با نزدیک شدن به ۱۵۰ هفته حضور، در حال حاضر در رتبه ۱۴۶ قرار دارد، اگرچه در حال حاضر در این جدول دیده نمی‌شود.

تک‌آهنگ اصلی «هری’ز هاوس» با عنوان «همانطور که بود» (As It Was) همچنان در حال جدول‌آرایی است. این هفته، این تک‌آهنگ با جهشی از رتبه ۴۱ به رتبه ۳۳، دوباره به جمع ۴۰ آهنگ برتر بازگشت.

استایلز همچنین به‌عنوان عضوی از وان‌دایرکشن، یک رکورد دو ساله دیگر را در رده‌بندی بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین آلبوم‌های بریتانیا به دست آورد. آلبوم «بالاخره همه‌ش شب» (Up All Night) این گروه پسرانه، ۱۲۷ هفته را در این لیست سپری کرد. هیچ‌کدام از چهار آلبوم کامل دیگر آنها هنوز به ۱۰۴ هفته حضور نرسیده‌اند. /خبرآنلاین

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده