افشاگری الکس نوری از مذاکره با استقلال-راهبرد معاصر

افشاگری الکس نوری از مذاکره با استقلال

الکساندر نوری که تنها سرمربی ایرانی‌الاصل تاریخ بوندسلیگا محسوب می‌شود، امیدوار است بتواند در ایران سرزمین پدری خود مشغول فعالیت شود.
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۶ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 09
کد خبر: ۲۴۴۵۱۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ الکساندر نوری چند سال قبل نام خود را به عنوان اولین مربی ایرانی‌الاصل بوندسلیگا سر زبان‌ها انداخت و هدایت وردربرمن در سطح اول فوتبال باشگاهی در آلمان را بر عهده گرفت. بعد از وردربرمن، نوبت به باشگاه‌هایی نظیر اینگولشتات در آلمان و کاوالا در یونان رسید تا از وجود نوری روی نیمکت خود بهره ببرند. استقلال و تراکتور هم در سال‌های اخیر برای استخدام این مربی جوان تلاش کردند اما هرگز به نتیجه و حصول توافق نرسیدند.

 

برای فصل جدید هم نوری می‌تواند یک گزینه جذاب برای نیمکت‌های بزرگ لیگ برتری باشد، بخصوص که خودش هم ابراز علاقه‌مندی کرده تا در ایران مشغول فعالیت شود. او در مصاحبه با ایرنا درباره پیشنهاد استقلال و مذاکره با این تیم گفت: من همیشه گفته‌ام آرزو و اشتیاق بزرگم این است که یک روز، اگر همه شرایط مناسب باشد، در سرزمین پدری‌ام مربیگری کنم. بنابراین این اتفاق خیلی هم دور از دسترس نیست. صحبت‌های مفصلی میان من و استقلال صورت گرفت اما در موارد زیادی توافق حاصل نشد و سوال‌های مهمی بی‌پاسخ ماند. در نهایت به نتیجه مورد نظر نرسیدیم و نشد که هدایت استقلال را بر عهده بگیرم.

 

او ادامه داد: یک باشگاه جاه‌طلب که می‌خواهد همه عناوین را به دست بیاورد. من می‌خواهم از تجربیات خودم در زمینه‌های تاکتیکی، فلسفه تمرین و رشد بازیکنان جوان استفاده کنم. در سال‌های اخیر و در سطح بالای فوتبال اروپا در این بخش‌ها بسیار دیده و کار کرده‌ام./ خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده