حمایت سناتور آمریکایی از آموزش نیروهای اوکراینی-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

حمایت سناتور آمریکایی از آموزش نیروهای اوکراینی

یک سناتور آمریکایی در راستای حمایت از اوکراین در جریان جنگ با روسیه، خواستار اجرایی شدن ایده آموزش نیروهای اوکراینی توسط ایالات متحده شد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۱ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 10
کد خبر: ۲۴۴۷۲۷

به گزارش راهبرد معاصر، سناتور لیندسی گراهام ضمن انتقاد از برخی مواضع دولت بایدن در قبال کشور اوکراین عنوان کرد از ایده آموزش نیروهای اوکراینی توسط آمریکا در خارج از کشور حمایت می‌کند.

 

به گزارش هیل، گراهام از اقدامات دولت بایدن برای اینکه از همان ابتدای جنگ روسیه و اوکراین ، تحریم‌های لازم را علیه کرملین اعمال نکرد و اقدامی برای ارسال تسلیحات به کی‌یف انجام نداد، انتقاد کرده و بر این موضوع تاکید کرد که اکنون فرصتی برای ازسرگیری این جنگ داریم و این فرصت از طریق در اختیار قرار دادن تسلیحات به اوکراین حاصل می‌شود.

 

وی همچنین بر این موضوع تاکید و از آن حمایت کرد که ولادیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین خواستار جمع‌آوری و استفاده از دارایی‌های روسیه در سراسر جهان است.

 

لیندسی گراهام در این رابطه عنوان کرد: این چیزی است که زلنسکی خواستار آن است. وی به دارایی بلوکه شده 300 میلیارد دلاری روسیه در اروپا اشاره کرده و عنوان کرد، نیاز است این دارایی‌ها مصادره شده و به اوکراین تحویل داده شود. وی در اظهاراتش بار دیگر بر حمایت خود از اوکراین در بحبوحه جنگ جاری این کشور با روسیه که بیش از دوسال پیش به این کشور حمله کرد، تاکید کرد.

 

گراهام عنوان کرد: اکنون زمان آن فرا رسیده است که اف- شانزده‌ها را به آنها بدهیم و به آنها اجازه دهیم تا با هواپیماها و توپخانه‌های دوربرد ما به اهدافی در داخل خاک روسیه حمله کنند.

 

وی همچنین عنوان کرد: باید به دنبال دارایی‌های پوتین در هر مکان و هر نقطه از جهان باشید و من فکر می کنم، اوکراین در تابستان پیش رو شتاب و قدرت نظامی خود را دوباره به دست بگیرد.


جو بایدن، به تازگی در نرماندی فرانسه با ولادیمیر زلنسکی ملاقات و دیدار کرد و در این دیدار از وی بابت تاخیردر تامین مالی و تسلیحاتی جنگ علیه روسیه از سوی ایالات متحده عذرخواهی کرد./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده