مسی: اینترمیامی آخرین باشگاهم خواهد بود-راهبرد معاصر

مسی: اینترمیامی آخرین باشگاهم خواهد بود

 فوق‌ستاره آرژانتینی در مصاحبه‎‌ای اشاره کرد که تیم فوتبال اینتر میامی آمریکا آخرین باشگاه او خواهد بود و زمان زیادی از دوران بازی‌اش باقی نمانده است.
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۸ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 12
کد خبر: ۲۴۵۲۱۲

به گزارش راهبرد معاصر؛  لیونل مسی ۳۶ ساله، تابستان پارسال به اینتر میامی پیوست و پس از بازی در بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن، به ۲۰ سال حضور خود در اروپا پایان داد.

فوق‌ستاره آرژانتینی فوتبال جهان که برنده ۸ توپ طلاست، در فصل جاری لیگ آمریکا با زدن ۱۴ گل در تمامی رقابت‌ها برای اینترمیامی، این تیم را در صدر کنفرانس شرق قرار داده است.

مسی در مصاحبه با ESPN آرژانتین اذعان کرد که به پایان دوران حرفه‌ای خود نزدیک می‌شود و اینترمیامی آخرین باشگاه او خواهد بود.

فوق‌ستاره آرژانتینی گفت: من در تمام زندگی‌ام این کار را انجام داده‌ام؛ عاشق بازی با توپ هستم. از تمرینات و بازی‌های روزمره لذت می‌برم. البته از اینکه همه چیز تمام شود، کمی می‌ترسم. این ترس همیشه وجود دارد. ترک اروپا و آمدن به آمریکا مرحله سختی در زندگی فوتبالی‌ام بود.

مسی که هنوز مزه قهرمانی در جام‌جهانی ۲۰۲۲ در قطر زیر زبانش است، ادامه داد: برد جام‌جهانی، خیلی کمک کرد که مسائل را به گونه‌ای دیگر ببینیم. سعی می‌کنم از فوتبال لذت ببرم. خوش شانس هستم که هم‌تیمی‌ها و دوستان خوبی در کنارم دارم.

مسی و ستاره‌های آرژانتین برای دفاع از عنوان قهرمانی، آماده حضور در کوپا آمریکا ۲۰۲۴ می‌شوند؛ رقابت‌هایی که از ۳۱ خرداد به میزبانی آمریکا آغاز می‌شود.

در حالی که مصدومیت باعث شد مسی بازی‌های آرژانتین مقابل السالوادور و کاستاریکا در ماه مارس را از دست بدهد، او همچنان مهره اصلی آلبی سلسته برای حفظ کوپا آمریکا است. کاپیتان آرژانتین پس از پشت‌ سرگذاشتن دوران مصدومیت، در بازی تدارکاتی اول هفته آرژانتین مقابل اکوادور به زمین مسابقه برگشت تا آماده حضور در کوپا شود./ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده