سرزمین‌های اشغالی زیر آتش موشک‌های حزب الله-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

سرزمین‌های اشغالی زیر آتش موشک‌های حزب الله

حزب‌الله لبنان ۵ عملیات جدید را علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رساند.
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۸ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 12
کد خبر: ۲۴۵۲۲۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از ۵ عملیات جدید خود علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در چارچوب پاسخ به ترور اجراشده از سوی دشمن صهیونیست در شهرک جویا و زخمی‌شدن غیرنظامیان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۵:۴۰ عصر روز چهارشنبه دوازدهم ژوئن ۲۰۲۴ موضع برکه ریشا را با موشک‌های برکان هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

علاوه بر این بر اساس اعلام حزب‌الله لبنان مواضع صهیونیستی «جل العلام» و «حانیتا» در شمال سرزمین‌های اشغالی نیز از سوی رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان هدف حملات خمپاره‌ای قرار گرفتند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در چارچوب پاسخ به ترور اجراشده از سوی دشمن صهیونیست در شهرک جویا و زخمی‌شدن غیرنظامیان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۵:۰۵ عصر روز چهارشنبه دوازدهم ژوئن ۲۰۲۴ موضع حدب یارین را با موشک‌های برکان هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

علاوه بر این استحکامات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی در موضع «خربه ماعر» و همچنین نظامیان استقراریافته در اطراف آن از سوی رزمندگان حزب‌الله لبنان با موشک‌های کاتیوشا مورد هدف قرار گرفتند.

با احتساب این ۵ عملیات، حزب‌الله لبنان طی روز جاری ۱۷ عملیات را علیه نظامیان، جنگ‌افزار‌ها و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده است. / مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار