انهدام باند توزیع مواد مخدر در نوار مرزی جنوب غرب توسط سپاه پاسداران-راهبرد معاصر

انهدام باند توزیع مواد مخدر در نوار مرزی جنوب غرب توسط سپاه پاسداران

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه پاسداران از انهدام یک باند توزیع مواد مخدر در نوار مرزی جنوب غرب کشور خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۲ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 15
کد خبر: ۲۴۵۳۹۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه پاسداران از انهدام یک باند توزیع مواد مخدر در نوار مرزی جنوب غرب کشور خبر داد.


سردار احمد خادم سیدالشهدا با اعلام این خبر گفت: پاسداری و حفاظت از مرزهای جمهوری اسلامی ایران و مبارزه با قاچاق مواد مخدر همواره مورد تاکید بوده است.


وی ادامه داد: در این راستا رزمندگان قرارگاه منطقه‌ای کربلا، تیپ زرهی حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف و اداره اطلاعات  شهرستان آبادان،اداره مبارزه با مواد مخدر و پایگاه دریابانی  در اقدامی مشترک و ضمن اشراف کامل اطلاعاتی و عملیاتی و رصد گذرگاه‌ها و مسیرها موفق به شناسایی و انهدام یک باند توزیع مواد مخدر در نوار مرزی جنوب غرب کشور شدند.


فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا نیروی زمینی سپاه پاسداران اظهار کرد: دستگیری این سوداگران مرگ در شرایطی صورت گرفت که آن‌ها قصد داشتند این محموله را به نقاطی انتقال دهند ولی در اقدامی ضربتی، این باند منهدم و مقادیری مواد مخدر از نوع سنتی از متهمان کشف و به مراجع معرفی شدند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده