محمدنبی: توافق‌نامه خرید چند دستگاه VAR به‌زودی امضا می‌شود-راهبرد معاصر

محمدنبی: توافق‌نامه خرید چند دستگاه VAR به‌زودی امضا می‌شود

 نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: قرار است به زودی توافق‌نامه‌ای برای خرید چند دستگاه VAR(کمک‌داور ویدئویی) امضا شود و امیدواریم لیگ فصل آینده با این فناوری برگزار شود.
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۰ - ۰۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 23
کد خبر: ۲۴۶۷۲۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ مهدی محمدنبی، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در حاشیه برگزاری مسابقات فوتسال جام غدیر اظهار داشت: مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال چندین جلسه با مدیران وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی برگزار کرد و قرار بر این شد تا به زودی برای خرید چند دستگاه کمک داور ویدئویی، توافق‌نامه‌ای امضا شود.

وی افزود: امروز با یکی از مسئولان ورزش صحبت کردم و به گفته او در سریع‌ترین زمان ممکن توافقنامه ارسال خواهد شد. از زمانی که توافق‌نامه امضا شود اقدامات لازم برای خرید چند دستگاه VAR انجام خواهد شد. قرار است ۶ دستگاه خریداری شود. تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست که این دستگاه‌ها وارد شود. البته تمام تعهدات خرید این دستگاه‌ها بر عهده شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی است.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: باید بخشی از پول خرید این دستگاه‌ها به حساب شرکت فروشنده واریز شود. البته چالش‌هایی وجود دارد اما امیدواریم لیگ فصل آینده با این فناوری برگزار شود.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: جامعه ورزش برای شرکت در انتخابات بسیار فعال شده است. من از کاندیدای خاصی اسم نمی‌برم اما به طور حتم اهالی ورزش حضوری جدی در انتخابات ریاست جمهوری خواهند داشت. امیدوارم مشارکت به حداکثر برسد تا با انتخاب رییس جمهور جدید دغدغه‌های مردم از بین برود. مردم ایران شایسته بهترین‌ها هستند./ایرنا

کلمات کلیدی: VAR در ایران
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار