مقصد شاه‌ماهی جدید نقل‌وانتقالات استقلال است یا پرسپولیس ؟-راهبرد معاصر

مقصد شاه‌ماهی جدید نقل‌وانتقالات استقلال است یا پرسپولیس ؟

شاید جواد آقایی‌پور تیمی که برای فصل آینده اش انتخاب می‌کند نه استقلال باشد و نه پرسپولیس. ظاهرا او به دنبال بازی در یک تیم اروپایی است.
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 18
کد خبر: ۲۴۵۸۶۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ جواد آقایی‌پور یک فصل دیگر با استقلال خوزستان قرارداد دارد اما باشگاه به او وعده داده بود که در پایان فصل جاری رضایتنامه اش را برای تیم جدید صادر خواهد کرد.

 

در حالی که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تلاش های خود را برای جذب این بازیکن با نامه نگاری با باشگاه استقلال خوزستان آغاز کرده اند، این بازیکن و مدیر برنامه هایش در تلاش برای عقد قرارداد با یک تیم خارجی هستند.

 

مدیر برنامه مهدی طارمی که مدیر برنامه جواد آقایی‌پور است، در تلاش برای فراهم کردن مقدمات حضور این بازیکن در یک تیم پرتغالی است که گفته می‌شود این تیم ریوآوه است. همان تیمی که مهدی طارمی فوتبال در پرتغال را در این تیم شروع کرد.

 

در این بین نکته مهمی که باقی می‌ماند بر آورده کردن خواست های مالی باشگاه استقلال خوزستان است. در تعطیلات زمستانی تیم خوزستانی برای صدور رضایتنامه جواد آقایی‌پور ۳۰ میلیارد تومان طلب کرده بود و حال اگر پای تیم خارجی در میان باشد، این رقم افزایش پیدا خواهد کرد.باید منتظر ماند و دید که آیا باشگاه ریوآوه می‌تواند، خواست های مالی باشگاه استقلال خوزستان را برآورده کند یا خیر. در غیر اینصورت جواد آقایی‌پور باید یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس را برای ادامه بازی انتخاب کند./ خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده