گزینه جدید پرسپولیس درگیر فساد اخلاقی-راهبرد معاصر

گزینه جدید پرسپولیس درگیر فساد اخلاقی

در حالی رضا درویش با سرمربی سابق آژاکس برای هدایت پرسپولیس وارد مذاکره شده که به نظر می‌رسد این مربی درگیر فساد اخلاقی است.
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۱ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۲۴۵۸۳۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ در چند روز گذشته یک گزینه جدید هلندی به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد که حداقل بر خلاف سایر گزینه ها، رزومه جالب تری داشت اما مشکلش جای دیگر است.

رسانه Juice Channel تصاویری از اسکرین شات های چت این مربی منتشر کرد که در فضای مجازی با سو استفاده های اخلاقی از هواداران تیمش، فساد اخلاقی گسترده ای داشته است.

گفتنی است جون فان ات‌سخیپ (John van 't Schip) مربی ۶۰ ساله هلندی اکنون نزدیک‌ترین و جذاب‌ترین اسمی است که به باشگاه پرسپولیس معرفی شده تا مدیران این تیم به دنبال بررسی شرایط کلی این انتقال باشند. این در حالی بود که باشگاه پرسپولیس پیش از این مدعی شده بود برای انتخاب سرمربی خود بودجه‌ای نزدیک به ۶۰۰ هزار دلاری در نظر گرفته بود و بعید به نظر می‌رسد فان ات‌سخیپ با این مبلغ راضی به مذاکره ابتدایی نیز باشد. اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد پست روز گذشته اسپانسر این باشگاه و وعده همراهی با سرخ‌ها و هواداران این تیم برای انتخاب سرمربی مطرح خارجی بی‌ارتباط به این موضوع نباشد و گفته می‌شود آنها قصد دارند بخشی از هزینه این انتقال را متحمل شوند./خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده